    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mala, dyskretna kamera
    Date: Wed, 22 Nov 2017 15:59:28 +0100

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Wifi w kamerze samochodowej to kant d... potłuc. Bo żeby z tego
    >korzystać, to trzeba być w aucie (choćby po to, żeby włączyć kamerę).
    >A tedy szybciej się kopiuje kabelkiem podpiętym do kamerki (zwykle
    >ten sam do zasilania i kopiowania).

    Ale trzeba miec kabelek. Kabelek sie ma, ale oczywiscie sie gdzies
    zapodzial.
    Kabelek mozna byle jaki ... ale trzeba z laptopem zejsc do telefonu.
    Bo OTG do telefonu to juz nie byle jaki :-)

    > W dodatku przez takie Wifi skopiuje się wyłącznie do telefonu (na
    > kompa nie ma apilkacji), więc potem i tak trzeba kopiować z
    > telefonu.
    >Ideałem byłaby kamera, która miałaby nagrywanie nie na kartę, ale na
    >pendriva. I zabierasz go ze sobą z samochodu... Najwygodniejsza
    >opcja. Ale takich chyba nie ma.

    karta praktycznie tak samo uzyteczna, mozesz zabrac i skopiowac.
    oczywiscie trzeba miec czytnik, ale to zaden problem, poza tym, ze
    oczywiscie moze sie zagubic razem z kabelkiem :-)

    Za to opcja telefonu/ekranu moze sie przydac gdzies w trasie, jak
    trzeba bedzie pokazac jak to bylo.

    J.