  • 11. Data: 2019-03-11 15:12:52
    Temat: Re: Mało? dużo?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2019 13:17:11 +0100, Trybun napisał(a):

    > Jest tak samo ofiarą tego zdarzenia jak tamci.  Nauczmy się w końcu
    > rozróżniać i odpowiednio podsumowywać bandytyzm drogowy od normalnych
    > zdarzeń.

    Przecież to jest bandytyzm drogowy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2019-03-11 15:28:10
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 11 Mar 2019 15:12:52 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > Przecież to jest bandytyzm drogowy.

    No ale proszę kolegi, co tu kolega opowiada.... Ów człowiek przecież
    spokojnie i uczciwie sobie zapierdalał po mieście, i po prostu na pasach
    mu się nie wyhamowało. To nie żaden bandytyzm, tylko zwyczajny pech i
    nieszczęście (dla kierowcy - to nowiutki Jeep był!). W tej sytuacji nie
    ma winnych, są tylko pokrzywdzone ofiary.

    Mateusz

  • 13. Data: 2019-03-11 15:33:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 11 Mar 2019 14:28:10 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > i po prostu na pasach
    > mu się nie wyhamowało. To nie żaden bandytyzm,

    No to co jest wg. ciebie bandytyzmem? Dopiero jak jeden wjedzie w
    drugiego umyślnie?
    Ładnie musiał zapieprzać skoro ten w kogo wjechał, przesunął się o parę
    m oddzielających go od przechodzącej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2019-03-11 15:34:16
    Temat: Re: Mało? Egzamin dla kierowców.
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-03-11 o 07:11, Olfi pisze:

    > Egzamin dla kierowców z przepisów PoRD powinien być obowiązkowy
    > raz na 5 lat.

    Żeby WORD-y jeszcze więcej zarabiały czy żeby nasi (p)osłowie jeszcze
    więcej durniejszych przepisów przyklepywali?

  • 15. Data: 2019-03-11 15:47:01
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 11 Mar 2019 15:33:04 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > No to co jest wg. ciebie bandytyzmem? Dopiero jak jeden wjedzie w
    > drugiego umyślnie?
    > Ładnie musiał zapieprzać skoro ten w kogo wjechał, przesunął się o parę
    > m oddzielających go od przechodzącej.

    Jak mniemam kolega nie odczytał wysokiej zawartości ironii w mojej
    wiadomości. To nie pierwszy raz mi się zdarza. Być może trzeba by
    zastanowić się nad jakimś rozszerzeniem protokołu NNTP do tego?

    Wnioskuję o dodanie nagłówka "irony-level: xx". Tylko kto podejmie się
    opisania draftu RFC?

    Mateusz

  • 16. Data: 2019-03-11 15:56:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Mar 2019 15:12:52 +0100, w <7b0le0zjdy8q$.2c0arln8pg7$.dlg@40tude.net>,
    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Przecież to jest bandytyzm drogowy.

    Chyba zdrowo przesadzasz.
    Po pierwsze bandytyzm to celowe działanie.

  • 17. Data: 2019-03-11 15:57:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Mar 2019 15:33:04 +0100, w
    <1lkvmnlyvtr3g$.1vygi3nxvgjqg$.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Ładnie musiał zapieprzać skoro ten w kogo wjechał, przesunął się o parę
    > m oddzielających go od przechodzącej.

    To akurat żadna sztuka -- wystarczy, że pierwszy nie stał na hamulcu.
    Możesz pooglądać filmiki na yt, aby zobaczyć jak niewiele trzeba aby 4 auta się
    zabawiły w domino.

  • 18. Data: 2019-03-11 16:08:01
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Przecież to jest bandytyzm drogowy.

    Nic za tym nie przemawia. Chwila zagapienia raczej nie powinna być
    powodem zamykania kierowców do więzień.

  • 19. Data: 2019-03-11 17:09:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-11 o 16:08, Trybun pisze:

    > Nic za tym nie przemawia. Chwila zagapienia raczej nie powinna być
    > powodem zamykania kierowców do więzień.

    Szczególnie, jeżeli nic się przecież szczególnego nie stało.
    Każdy może się zagapić na chwilę - krawcowa, księgowy, kierowca też
    człowiek i może się zagapić!

  • 20. Data: 2019-03-11 17:46:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kk pisze tak:

    > W efekcie tej kolizji pierwszy pojazd najechał na przechodzącą po
    > pasach 12-letnią dziewczynkę.

    uuuuu kryminał

    --
    Piter