  • 51. Data: 2017-09-06 21:16:45
    Temat: Re: Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Potrzebuje cos innego niz router z USB2.0/3.0.

    Potrzebuje komputer z SATA.

    Wspomniany już Hp T5720 wydala kilka razy więcej niż potrzebuje na
    głupim IDE.

    Mimo szukania nie znajduje nic z routerów co:
    a) jest tanie
    b) ma USB3.0
    c) ma OpenWRT / debiana

    Bida.

    On 9/6/2017 8:56 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > No to USB 2.0 nie wydoli 20 MB/s, potrzebujesz 3.0 i dysk może FAT (będzie dzieliło
    na 4 GB kawałki), a może Ext3, lub dobry sterownik NTFS.

  • 52. Data: 2017-09-07 09:27:25
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 6 września 2017 20:55:30 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > No to USB 2.0 nie wydoli 20 MB/s, potrzebujesz 3.0 i dysk może FAT (będzie dzieliło
    na 4 GB kawałki), a może Ext3, lub dobry sterownik NTFS.

    > -----

    U mnie wiele obudów usb 2.0 z dyskami 3,5 cala osiaga transfery na poziomie 30MB/sek.

    Jak kopiuje miedzy dyskami to mam zazwyczaj 2x15MB/sek.

    Chyba ze masz na mysli wydajnosc routerka z usb. Tam to rzeczywiscie moze byc
    loteria.

  • 53. Data: 2017-09-07 09:51:25
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=fqus4Hx_6vI
    >Na filmie widzę kątową przelotkę sata+zasilanie. Gdzie taką kupić? To
    >podstawowy problem w tym terminalu, normalne wtyczki sata się nie mieszczą.

    http://allegro.pl/show_item.php?item=6842622070
    w/g tego co mi odpowiedzieli i podesłali fotkę przelotka juz jest,
    ewentualnie jest tam kątowa minisata

    BUNIEK

  • 54. Data: 2017-09-07 11:43:53
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >http://allegro.pl/show_item.php?item=6842622070
    >w/g tego co mi odpowiedzieli i podesłali fotkę przelotka juz jest,
    >ewentualnie jest tam kątowa minisata

    jeszcze takie cos znalazłem
    http://allegro.pl/acer-veriton-n282g-atom-d525-1-8gh
    -4gb-160gb-i6896401095.html

    BUNIEK

  • 55. Data: 2017-09-07 20:09:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/7/2017 9:51 AM, BUNIEK wrote:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=6842622070
    > w/g tego co mi odpowiedzieli i podesłali fotkę przelotka juz jest,
    > ewentualnie jest tam kątowa minisata

    Tak czy inaczej to wyjątek, nie reguła. Normalnie jest tam pionowe
    gniazdo SATA i tyle (i jeszcze bez 12V).

  • 56. Data: 2017-09-08 09:23:56
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 września 2017 20:09:34 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Tak czy inaczej to wyjątek, nie reguła. Normalnie jest tam pionowe
    > gniazdo SATA i tyle (i jeszcze bez 12V).

    Masakra. Juz bylem na granicy kupienia tego, myslalem ze przejsciowka kątowa i
    szeroki kabel wystarczy.

    Kupilem della d530 dla swoich potrzeb. Przegranie linuxa za pomocą dd na zywym
    serwerku i potem wrzucenie na inny dysk zaskutkowalo tylko niespojnoscia mysqlowej
    bazy. reszta dziala ok :)

    Myslalem ze gorzej bedzie jak takie dd (lecialo dobre pol godziny-godzine) puszcze i
    system będzie mocno uszkodzony. A to taka niespodzianka :)
    Ale to tak nawiasem...

  • 57. Data: 2017-09-08 11:15:37
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    >Myslalem ze gorzej bedzie jak takie dd (lecialo dobre pol godziny-godzine)
    >puszcze i system będzie mocno uszkodzony. A to taka niespodzianka :)

    Ja kupilem:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=6896401095

    Czekam aż przyjdzie - zobaczymy ile prądu zużywa i jak hałasuje (ma wiatrak)
    ale mamy juz dualcore + HT :) i 64bit i wifi :) +160GB hdd

    BUNIEK

  • 58. Data: 2017-09-08 11:23:51
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 8 września 2017 11:15:37 UTC+2 użytkownik BUNIEK napisał:

> [...]
    >
    > Czekam aż przyjdzie - zobaczymy ile prądu zużywa i jak hałasuje (ma wiatrak)
    > ale mamy juz dualcore + HT :) i 64bit i wifi :) +160GB hdd

    Porównywałem ichnie cpu.
    https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=611&c
    mp[]=1000

    Ten acer nie jest taki najgorszy.
    Nawet mnie by wystarczyl ale jednak w tej cenie mam i ekran i cdrom i szybszy procek.

    Ale jednak rynek pod tym wzgledem nie rozpieszcza.

    Wogole ostatnio zauwazylem ze poleasingowce trzymaja cene jak szalone. Np. t61 to
    nadal jakieś 400-500pln...

  • 59. Data: 2017-09-08 20:40:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/8/2017 11:15 AM, BUNIEK wrote:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=6896401095
    > Czekam aż przyjdzie - zobaczymy ile prądu zużywa i jak hałasuje (ma
    > wiatrak) ale mamy juz dualcore + HT :) i 64bit i wifi :) +160GB hdd

    Za niecałe 100zł wyszarpałem jakiś czas temu Asus eeebox b202. Też warto
    wziąć pod uwagę do takich zabaw, bardzo zgrabna zabawka.

  • 60. Data: 2017-09-10 15:31:18
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 8 września 2017 20:40:49 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Za niecałe 100zł wyszarpałem jakiś czas temu Asus eeebox b202. Też warto
    > wziąć pod uwagę do takich zabaw, bardzo zgrabna zabawka.

    Alternatywa:
    https://www.youtube.com/watch?v=0C43rWhf3Vc
    Tak mi na mysl przyszlo...