  • 31. Data: 2017-06-14 12:41:14
    Temat: Re: Malutki kompresorek do 8 bar
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > To ma służyć podobno (dodatkowo) do pompowania opon.
    > Czy sprężarka smarowana olejem nadaje się do tego celu?

    Hmm, ja pompuję, tylko jest potrzebny odolejacz, który co jakiś czas
    trzeba opróżniać.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 32. Data: 2017-06-14 12:44:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Może z ciśnieniomierza?

    A ile nabija ciśnieniomierz?

    > Tylko te 8 barów, to nawet w samochodowych to propaganda.

    Zależy jak dużą objętość pompujesz :) 2-litrową butlę nabiłem takim
    kompresorem, ale tak się męczył, że nie miałem sumienia męczyć go
    bardziej. Po zaślepieniu wylotu ciśnienie szybko rośnie do sporego, nawet
    z 15 barów. Chyba przy 18 silnik już nie miał siły a nieszczelności
    powodowały szybsze uciekanie, niż tłoczenie.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 33. Data: 2017-06-14 22:21:03
    Od: 4...@g...com

    Uszczknij troche cisnienia z cylindra.

  • 34. Data: 2017-06-15 23:10:44
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > No to niech pompuje płyn. Zbiornik z membraną.

    Nie bardzo rozumiem ideę... jak to sobie wyobrażasz? Ma na przemian
    tłoczyć do i zasysać ze zbiornika z membraną, a po drugiej stronie
    membrany zawory jednokierunkowe?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 35. Data: 2017-06-17 14:41:42
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 21:13, Adam Wysocki pisze:

    > Generalnie chcę sobie zrobić pneumatykę w motorze.

    A nie wystarczy sam zbiornik ciśnieniowy, okresowo doładowywany, choćby
    z kompresora na stacji ?

    VW Garbus kiedyś nie miał pompki do spryskiwaczy, tylko ciśnienie brano
    z koła zapasowego.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 36. Data: 2017-06-23 17:01:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PeJot <P...@n...pl> wrote:

    > A nie wystarczy sam zbiornik ciśnieniowy, okresowo doładowywany, choćby
    > z kompresora na stacji ?
    >
    > VW Garbus kiedyś nie miał pompki do spryskiwaczy, tylko ciśnienie brano
    > z koła zapasowego.

    Raczej nie, bo to ma być małe, a taki zbiornik musiałby mieć ogromne
    ciśnienie, żeby to na trochę wystarczyło. No i chcę mieć autonomię.
    Założyć i zapomnieć :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]