  • 21. Data: 2017-06-13 08:46:54
    Temat: Re: Malutki kompresorek do 8 bar
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 14:23, 4...@g...com pisze:
    > Sprezarka od lodowki i przetwornica =12- ~230.

    To ma służyć podobno (dodatkowo) do pompowania opon.
    Czy sprężarka smarowana olejem nadaje się do tego celu?

    WM

  • 22. Data: 2017-06-13 10:18:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A pompka do opon samochodowych ?
    >Tzn. taki?
    >https://www.fastdeal.pl/files/offer_images/xl/82340
    _3.jpg
    >Też za duże :(

    rozebrac, wywalic silnik, wstawic jakis maly z przekladnia.

    Albo po tym co pisales - uzyc noznej pompki, jakos sprytnie schowac
    pod siedzenie, zeby nacisk tylka pompowal powietrze.
    Gorzej, jak drogowcy wszystkie dziury zalataja ... ale wtedy juz
    bedziesz na emeryturze :-)

    Bylo jeszcze cos takiego
    http://allegro.pl/miniaturowa-pompa-prozniowa-spreza
    rka-12v-i6814546832.html

    niby prozniowa, ale widze, ze rurki ma dwie. Ciekawe czy 8 bar wydoli.
    No i to jakis meteor, bylo, zniklo, nie ma i nie bedzie.

    Made in Hungary ... sadzac po tekstach :-)

    J.

  • 23. Data: 2017-06-13 11:06:16
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 13:37, Adam Wysocki pisze:
    > Hej,
    >
    > Potrzebuję czegoś małego, o wydajności nieistotnej (może być śmiesznie
    > mała), co będzie się zasilało z 12V i będzie umiało nabić 8 barów. Jakieś
    > pomysły?

    Może z ciśnieniomierza?
    Tylko te 8 barów, to nawet w samochodowych to propaganda.

  • 24. Data: 2017-06-13 11:23:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
    >Może z ciśnieniomierza?
    >Tylko te 8 barów, to nawet w samochodowych to propaganda.

    Nie, daja rade, a na dowod maja manometr do 15 bar, przez co nie
    wiadomo jakie jest cisnienie w oponie :-)

    J.

  • 25. Data: 2017-06-13 12:01:52
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 18:23:57 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie, daja rade, a na dowod maja manometr do 15 bar, przez co nie
    > wiadomo jakie jest cisnienie w oponie :-)

    Tak, najlepszy jest taki wielkości 50 groszy.

  • 26. Data: 2017-06-13 12:31:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Tak, najlepszy jest taki wielkości 50 groszy.

    Tak malych nie daja.

    Ale nawet na 50gr z zakresem do 3 bar pewnie bym dobrze odczytal
    cisnienie w oponie, z dokladnoscia do 0.2bar,
    a na tym z zakresem 15 bar, to mam watpliwosci czy jak wskazowka jest
    miedzy 2 a 3, to czy to tak jest w rzeczywistosci :-)

    J.

  • 27. Data: 2017-06-13 12:32:25
    Od: 4...@g...com

    Trolujesz czy zwyczajnie glupi jestes?

  • 28. Data: 2017-06-13 13:04:52
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    Jesteś oszołomem, czy zwyczajnym baranem?

    WM

  • 29. Data: 2017-06-13 13:36:24
    Od: 4...@g...com

    Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie. Proponuje najpierw ustalic to o co pytalem,
    czyli czy tylko trolujesz czy moze glupi jestes. A potem mozemy zajac sie tym o co Ci
    chodzi.

  • 30. Data: 2017-06-13 16:06:43
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-13 o 13:36, 4...@g...com pisze:
    > Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie.

    Czemu więc na moje grzeczne pytanie odpowiedziałeś chamskim pytaniem?
    Jesteś zatem zwykłym chamem z mentalnością Kalego.
    Na chamstwo odpowiada się chamstwem, bo innego języka cham nie rozumie i
    tyle w temacie.

    WM