  • 81. Data: 2018-10-15 11:22:38
    Temat: Re: Mały dobry rejestrator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 15 Oct 2018 10:23:35 +0200, w <pq1iq7$4hr$1@node2.news.atman.pl>,
    Uncle Pete <4...@g...com> napisał(-a):

    >Aż się wierzyć nie chce... w PC bateria wytrzymuje 10 lat, w kamerce
    >2 dni.

    Moze nie bateria, tylko superkondensator.
    To takie nowoczesne rozwiazanie, zeby nie trzeba bylo zmieniac baterii
    co pare lat, lub akumulatorka.

    Ale niestety zasila krotko ... co w czesto jezdzacym samochodzie az
    tak bardzo nie przeszkadza.

    No i w pececie nie ma 80 stopni, wiec bateria trwa dlugo.

    J.

  • 82. Data: 2018-10-15 11:23:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-10-15 11:00, r...@k...pl wrote:

    > Aż się wierzyć nie chce... w PC bateria wytrzymuje 10 lat, w kamerce 2 dni.

    Jeszcze raz: w tej kamerce nie ma baterii, jest kondensator, który
    odpowiada za poprawne nagranie ostatniego pliku, wyłączenie kamerki i
    podtrzymywanie zegara. Tego podtrzymywania starcza na 2-3 dni.

  • 83. Data: 2018-10-15 11:24:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Oct 2018 11:23:29 +0200, w <pq1mai$7n2$1@node2.news.atman.pl>, Uncle
    Pete <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jeszcze raz: w tej kamerce nie ma baterii, jest kondensator, który
    > odpowiada za poprawne nagranie ostatniego pliku, wyłączenie kamerki i
    > podtrzymywanie zegara. Tego podtrzymywania starcza na 2-3 dni.

    No to trochę żałosna ta "technologia".

  • 84. Data: 2018-10-15 11:24:51
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-15 o 10:23, Uncle Pete pisze:

    > Mam G1WC i w mojej nie ma żadnej bateryjki podtrzymującej zegar -
    > zaglądałem do środka. Po 2-3 dniach nieużywania kasuje się zegar.
    > Właśnie zastanawiałem się nad jej ewentualnym dodaniem.

    Może dodali później, albo w innych wersjach jest (od innych producentów).

    Tu jest parę słów i zdjęć o tych bateriach:
    http://www.autowrzuta.pl/archive/index.php?thread-14
    066.html

    Pozdrawiam

  • 85. Data: 2018-10-15 11:39:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-10-15 11:24, r...@k...pl wrote:

    > No to trochę żałosna ta "technologia".

    Jest OK jak jeździsz często.

  • 86. Data: 2018-10-15 11:44:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Może dodali później, albo w innych wersjach jest (od innych producentów).
    >
    > Tu jest parę słów i zdjęć o tych bateriach:
    > http://www.autowrzuta.pl/archive/index.php?thread-14
    066.html

    Dzięki za linka, czyli tak jak zamierzałem podłączyć bateryjkę, przez diodę.

  • 87. Data: 2018-10-15 14:40:05
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Dolozyles do pieca na maksa. Na parkingu gdzie predkosci sa niskie i
    > w miare dobre oswietlenie numer z bliska by zarejestrowaly kamery o
    > gorszej rozdzielczosci niz te co mam. Wydajac 1200 zamiast 80 jak ja
    > dolozyles do interesu 1120.

    W tym przypadku akurat zarobiłem nawet. Nie chodzi o czepianie się
    szczególnych sytuacji lecz o zapewnienie sobie działania monitoringu w
    możliwie szerokim przedziale zdarzeń jakie mogą się przytrafić (z
    uwzglednieniem pory dnia, pogody itp.) Jeszcze raz przytoczę omawiany w
    tej grupie przypadek kolizji BMW ze Skodą. Gdyby nie nagranie z obcego
    auta, które zajechało drogę (przypuszczalnie) BMW, to gość ze Skody
    nawet nie wiedziałby co się stało, że jego auto zamieniło się w ruinę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 88. Data: 2018-10-15 15:31:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by bylo sto kamerek to gosc ze skody by nie wiedzial co sie stalo. Przy obcierce
    na parkingu kazda kamerka mogaca zarejestrowac numery agresora byla by dobra. Moje po
    35 zlotych za sztuke byly by zbyt dobre do takiego zdarzenia. Oczywiscie sa tacy co
    potrzebuja sie dowartosciowac szerokoscia paska do spodni, telefonem czy kamerka. Dla
    mnie to barany.

  • 89. Data: 2018-10-15 18:09:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 15.10.2018 o 00:14, Marek S pisze:

    > Takiej propozycji nigdzie nie składałem. W przypadku mojej kamery,
    > wersja tylko na przód kosztowała 800zł a ta sama kamera w dualu
    > pracująca - 1200zł. Przednia kamera nagrywa obraz z obu a filmy są ze
    > sobą zsynchronizowane - można po dwa naraz oglądać by widzieć ciąg zdarzeń.

    Rozumiem że przeciętny zjadacz chleba, wpada tutaj na grupę i pisze
    "Panowie, kamerkę szukam, jakąś niedrogą do 1000zł..."? :-D

    Rozumiem już Twój punkt widzenia, ale on jest jednostkowy. Ludzie chcą
    "dobrze i tanio" czasami do tego "szybko". Trzeba przyjąć jakieś
    *realne* założenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 90. Data: 2018-10-15 21:56:12
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Rozumiem że przeciętny zjadacz chleba, wpada tutaj na grupę i pisze
    > "Panowie, kamerkę szukam, jakąś niedrogą do 1000zł..."? :-D

    Odwracasz kota ogonem. Najpierw piszesz "próbujemy uzasadnić tylną
    kamerę" a gdy takie uzasadnienie wykazałem, to zmieniasz front i piszesz
    "za droga". Zdecyduj o czym w końcu rozmawiamy bo tak moglibyśmy bez
    końca dywagować.

    Cena jaką podałem dotyczy _MOJEJ_ kamery wyłącznie i chodziło mi o to,
    że kamera tylna jest zwykle sporo tańsza w dualach, a nie, że coś
    kosztuje nie wiadomo ile.

    > Rozumiem już Twój punkt widzenia, ale on jest jednostkowy. Ludzie chcą
    > "dobrze i tanio" czasami do tego "szybko". Trzeba przyjąć jakieś
    > *realne* założenia.

    Ok, ale w tej gałązce wątku dyskutujemy _WYŁĄCZNIE_ o zasadności
    istnienia tylnej kamery. Przypomnę, że w odpowiedzi ustosunkowałem się
    do twojego ironicznego komentarza:

    "A co gdy rozpocznie się z boku? To obejmie kamera przednia czy tylna? "

    i niczego więcej nie komentuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek