    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Peter <p...@o...pl>
    Subject: Mały samochód dużoo miejsca nad głową
    Date: Thu, 7 Feb 2019 17:41:49 +0100

    W zasadzie lubię tylko małe samochody <4m, jednak służbowym doblmem2
    jeździ mi się i siedzi mi się tak dobrze że zastanawiam się czy jest
    jakiś podobny samochód ale mały? tak żeby przy max podwyższeniu
    siedzenia nadal było dużo przestrzeni nad głową????

    nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....