  • 61. Data: 2011-08-15 22:44:14
    Temat: Re: mam lepszy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Aug 2011 21:28:53 +0200 osobnik zwany BQB wystukał:

    > Przecinek, przecinek !!!

    O'RLY?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2011-08-15 23:37:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.08.2011 11:49, kamil pisze:

    > Na playstation chyba.

    Czasami działa. Także w rzeczywistości ;)

    Chociaż ja osobiście w tym celu używałem tylnych świateł przeciwmgłowych.

    Otwartą pozostawiam kwestię, czy ten debil z tyłu pomylił je ze stopami
    czy do jego tępej mózgownicy dotarł przekaz sygnału.