  • 41. Data: 2012-03-28 15:34:25
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-03-28 14:23, Liwiusz pisze:

    > O, to jak sobie postawię przed pokojem znak "zakaz ruchu pieszych", to
    > mogę potem łoić teściową mandatami, jak wejdzie? ;)

    Chyba nie możesz. Po pierwsze primo nie możesz postawić sobie znaku
    drogowego, nawet w swoim przedpokoju. Po drugie, jak już uzyskasz zgodę
    na postawienie, to ew. możesz na teściową wezwać straż miejską.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 42. Data: 2012-03-28 15:41:49
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.03.2012 15:34, maruda pisze:

    > Chyba nie możesz. Po pierwsze primo nie możesz postawić sobie znaku
    > drogowego, nawet w swoim przedpokoju. Po drugie, jak już uzyskasz zgodę
    > na postawienie, to ew. możesz na teściową wezwać straż miejską.

    Z brzmienia przepisu, jak również z wątków które się przewijały na
    p.s.prawo wynika że raczej jest jak w
    http://www.youtube.com/watch?v=N9WM-JrB5pM&t=1m24s , czyli że mandat się
    teściowej owszem - należy, a drugi mandat Liwiuszowi za nieuprawione
    stawianie znaków drogowych.

    p. m.

  • 43. Data: 2012-03-28 16:29:32
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek S."

    >>> 2. Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywającego się poza

    > O, a to u Ciebie w domu obowiązują PoRD? Fajnie masz ;)

    O, a Ty widzisz różnicę pomiędzy moim korytarzem a moim podwórkiem?

  • 44. Data: 2012-03-28 16:36:50
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-28 11:56, Nixe pisze:

    > Proste - na podstawie tego, że na prywatną posesję widocznie wjechała
    > osoba "nieprywatna", a właściciel posesji to zgłosił, bo mu to nie
    > spodobało. A że nikt nie będzie czekał, aż kierowca wróci, to SM zrobiła
    > tak, żeby kierowca sam się zgłosił, czyli założyli blokadę.

    SM nie ma uprawnień do blokowanie kogoś na prywatnej drodze. Prywatna
    osoba może wystąpić do sądu w sprawie cywilnej a nie wzywać SM czy
    policje. One nie mają tam żadnych kompetencji.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 45. Data: 2012-03-28 17:26:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "maruda" napisał w wiadomości grup
    > Chyba nie możesz. Po pierwsze primo nie możesz postawić sobie znaku drogowego,
    > nawet w swoim przedpokoju. Po drugie, jak już uzyskasz zgodę na postawienie,
    > to ew. możesz na teściową wezwać straż miejską.

    To załóżmy, że mieszkańcy wykupili grunt i zrobili prywatny parking (tylko dla
    mieszkańców). Nie mogą postawić zakaz wjazdu? Do kogo muszą się zgłosić?

  • 46. Data: 2012-03-28 17:26:39
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-28 11:57, neoniusz wrote:

    > Taa, a ciekawe od kiedy SM interweniuje na prywatnym terenie...

    Jak zrobiłem kiedyś u siebie zbyt głośną imprezę, to wpadli...

    Shrek.

  • 47. Data: 2012-03-28 17:52:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.03.2012 17:26, Shrek pisze:

    > Jak zrobiłem kiedyś u siebie zbyt głośną imprezę, to wpadli...

    I zalozyli ci blokade na glosniki? ;)

  • 48. Data: 2012-03-28 18:21:22
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-28 17:52, neoniusz wrote:

    > I zalozyli ci blokade na glosniki? ;)

    NIe;) Ale nie o tym było.

    Shrek.

  • 49. Data: 2012-03-28 18:25:00
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Shrek Gdzie: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Kiedy: 28 marzec 2012, 17:26:39

    > Jak zrobiłem kiedyś u siebie zbyt głośną imprezę, to wpadli...

    A flaszkę przynieśli?

    --
    Llort

  • 50. Data: 2012-03-28 20:24:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.03.2012 16:29, Przemysław Czaja pisze:
    > O, a Ty widzisz różnicę pomiędzy moim korytarzem a moim podwórkiem?

    Tak. Tamto są ,,pozostałe drogi''. I znaki obowiązują wszędzie, nie
    tylko na drogach publicznych, ale także na pozostałych drogach. Również
    właściciel terenu ma prawo do stawiania tam tych znaków, bo to jego droga.

    Więc korytarz w domu to nieco co innego niż droga na terenie prywatnym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek