  • 1. Data: 2018-03-27 20:41:03
    Temat: Manometr elektroniczny
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Potrzebne mi są dwa manometry elektroniczne.
    Jeden w zakresie do 0,3 MPa, a drugi to w zasadzie wakuometr, bo ma
    mierzyć od ciśnienia atmosferycznego aż do próżni.
    Mam do wyboru marki Keller, Kobold i Cole Parmer. Wszystkie o zbliżonych
    parametrach. Cenowo Cole Parmer jest najdroższy, a tamte dwa podobne.
    Ponieważ nie mam doświadczenia z tymi markami, więc pytam Kolegów, co
    byście poradzili?
    Jacek