  • 31. Data: 2015-05-30 10:59:39
    Temat: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    > Offline?

    Tak, offline. Wybierz mape ktora Cie interesuje, wpisz 'ok maps' w wyszukiwarce. Tak
    to przynajmniej dziala na Apple. Z tym, ze tak sciagniesz obszar miasta ale juz nie
    panstwa - sa ograniczenia na wielkosc mapy.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 32. Data: 2015-05-30 12:11:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > wyszukiwarce. Tak to przynajmniej dziala na Apple. Z tym, ze tak
    > sciagniesz obszar miasta ale juz nie panstwa - sa ograniczenia na wielkosc

    Nie mam ani androida, ani apple.
    Co znaczy "mapa która mnie interesuje"?
    Mapa na wczesniej wybrana trase?

  • 33. Data: 2015-05-30 12:47:51
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, May 30, 2015 at 8:11:38 PM UTC+10, Cavallino wrote:

    > Nie mam ani androida, ani apple.
    > Co znaczy "mapa która mnie interesuje"?
    > Mapa na wczesniej wybrana trase?

    Tak. W google maps robisz zoom na obszar ktory chcesz miec dostepny offline,
    wpisujesz 'ok maps' w miejscu gdzie normalnie wpisywalbys adres i masz mape dostepna
    offline.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    https://picasaweb.google.com/iguan007

  • 34. Data: 2015-05-30 12:57:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...

    > Tak. W google maps robisz zoom na obszar ktory chcesz miec dostepny
    > offline, wpisujesz 'ok maps' w miejscu gdzie normalnie wpisywalbys adres i
    > masz mape dostepna offline.

    Ale mówisz, ze to raczej obszar miasta?
    Z Poznania do Warszawy to juz pewnie za duzo?

  • 35. Data: 2015-05-30 13:12:40
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, May 30, 2015 at 8:57:37 PM UTC+10, Cavallino wrote:
    > Ale mówisz, ze to raczej obszar miasta?
    > Z Poznania do Warszawy to juz pewnie za duzo?

    No niestety, nie przejdzie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 36. Data: 2015-05-30 13:32:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...

    > No niestety, nie przejdzie.

    Czyli ciezko to rozpatrywac jako offline'owa nawigacje.

  • 37. Data: 2015-05-30 15:28:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Iguan_007,

    Saturday, May 30, 2015, 12:47:51 PM, you wrote:

    > Tak. W google maps robisz zoom na obszar ktory chcesz miec dostepny
    > offline, wpisujesz 'ok maps' w miejscu gdzie normalnie wpisywalbys
    > adres i masz mape dostepna offline.

    Mapa jest dostępna off-line ale nawigacja nadal jest on-line. Ale już
    niedługo ma być nawigacja Google również off-line.

    Istotniejsze jest coś innego - nawigacja Google pobiera bardzo mało
    danych Mi wystarczało w roamingu 4MB na dwa dni zwiedzania Pragi
    (czeskiej).

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2015-05-30 16:12:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cavallino" mkbceu$80g$...@n...news.atman.pl

    > Offline?

    Tak.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2015-05-31 14:17:02
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-28 o 07:31, szerszen pisze:
    > Rozwijając pytanie, ma ktoś jakieś doświadczenia w kwestii darmowych map i
    nawigacji offline?

    > System Android. Miałem Here, ale ich mapy zajmują więcej miejsca niż Maps.me, nie
    wiem jak z jakością, bo głównie używam onlineowych, jednak czasem trzeba obyć się bez
    dostępu do netu i co wtedy?
    > Obie mapy wyglądają przyzwoicie, jednak nie wiem jak z ich dokładnością, czy
    możliwościami nawigacyjnymi. Może ktoś używa stale i może się podzielić wiedzą,
    ewentualnie może jest jeszcze coś ciekawszego, lepszego, na co warto zwrócić uwagę?

    Maps.me mimo dość dokładnej mapy, to jednak chyba raczej nie nawigacja.
    Natomiast Here to jeden z najlepszych programów do nawigacji, oczywiście
    o ile bierzemy pod uwagę darmowe programy.
    Poza Here jedyne co mogę polecić to program OsmAnd, i najlepiej pobrać
    mapy nie z dedykowanego serwera a produkt firmy UMP.

  • 40. Data: 2015-05-31 16:26:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 556afbb5$0$8388$6...@n...neostrada.pl

    > Maps.me mimo dość dokładnej mapy, to jednak chyba raczej nie nawigacja.

    Pokazuje połączenia -- jak Orux.