  • 21. Data: 2015-05-29 13:33:42
    Temat: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:55683a31$0$8366$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Ale takiej internetowej ?
    > Bo Teleatlas zyje ze sprzedazy map, nie z rozdawania za darmo.

    No i PF mogła kupić licencję.

  • 22. Data: 2015-05-29 14:09:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Chodzi o mapy a nie urządzenie.
    > Oczywiście formalnie chyba bezpłatnych nie ma, tylko w cenie nawigacji.

    Ale pytanie było o bezpłatną nawigację na telefon z androidem. Czy TomTom ma
    jakąś darmową aplikację?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 23. Data: 2015-05-29 14:15:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-05-29 o 14:09, Ergie pisze:

    > Ale pytanie było o bezpłatną nawigację na telefon z androidem. Czy
    > TomTom ma jakąś darmową aplikację?

    No jakby się uparł to ma :)
    50 mil miesięcznie za friko obiło mi się o oczy. TomTon natywna
    aplikacja ze sklepu Google.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 24. Data: 2015-05-29 15:13:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale pytanie było o bezpłatną nawigację na telefon z androidem. Czy TomTom
    > ma jakąś darmową aplikację?

    Już padła odpowiedź o PF.
    A google maps ma jakąś aplikację?

  • 25. Data: 2015-05-29 17:07:30
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "ToMasz" wrote in message news:mk7uga$bqt$1@dont-email.me...

    > jaki telefon?

    U mnie Lumia 725. Też nie ma opóźnienia. Here ma niestety schrzanioną
    kategoryzację dróg, więc warto też patrzeć na znaki, bo potrawi przewieźć
    bocznymi drogami, bo jest 5m krócej niż główną...
    I, jak się ostatno przekonałem, support jest do d... - mam problem z
    kolekcjami punktów (na telefonie mam co innego niż na stronie www) i próbują
    mnie olać....

    --
    Axel

  • 26. Data: 2015-05-29 20:04:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > U mnie Lumia 725. Też nie ma opóźnienia. Here ma niestety schrzanioną
    > kategoryzację dróg, więc warto też patrzeć na znaki, bo potrawi przewieźć
    > bocznymi drogami, bo jest 5m krócej niż główną...

    Ale to niekoniecznie musi być wina mapy, o ile te boczne są utwardzone.
    Raczej algorytmu który je wyszukuje - w I-go jest takich rodzajów
    wyszukiwania minimum 4.
    Jeśli wybierze się trasę najkrótszą, to jasne, że pojedzie nawet o 5 m
    krócej - dlatego tej trasy się nie używa.

  • 27. Data: 2015-05-29 22:58:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 29 May 2015 15:13:01 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A google maps ma jakąś aplikację?

    Ma, na telefonach z Androidem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 28. Data: 2015-05-30 03:51:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szerszen" 2...@t...pl

    : System Android.

    Pferuje cała masę map opartych o masę źródeł.

    : Miałem Here,

    To g^$#o związane z M$. M$ oferuje bardzo dobre
    fotki satelitarne, ale Here jest IMO do niczego.

    : ale ich mapy zajmują więcej miejsca niż Maps.me,

    Maps.me ponoć ma najmniejsze pliki z mapami i ponoć najszybciej
    renderuje te pliki. Z kilkudziesięciu aplikacji (jakie poznałem)
    rzeczywiście Maps.me renderuje najszybciej a pliki z mapami są
    najmniejsze.

    : nie wiem jak z jakością, bo głównie używam onlineowych,
    : jednak czasem trzeba obyć się bez dostępu do netu i co wtedy?

    Jest cała masa źródeł.
    IMO najlepszym źródłem jest OSM.

    Inni uważają żę UMP.

    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/

    Maps.me ściaga z OSM.

    : Obie mapy wyglądają przyzwoicie, jednak nie wiem jak z ich
    : dokładnością, czy możliwościami nawigacyjnymi. Może ktoś
    : używa stale i może się podzielić wiedzą, ewentualnie może
    : jest jeszcze coś ciekawszego, lepszego, na co warto zwrócić uwagę?

    Jest cała masa źródeł z mapami i cała masa aplikacji (bezpłatnych) na Androida.
    Wiele aplikacji renderuje pliki z różnymi mapami.

    -=-

    Maps.me jest lekka aplikacją. IMO bardzo udaną.
    Ale chyba bezkonkurencyjna jest nawigacja OsmAnd.
    Od długiego czasu bardzo dobra jako mapa, nawigacja, zapisywaczka śladów,
    informatorka...

    OsmAnd niby ściąga pliki z mapami, ale lepiej ;) ściągnąć te pliki PeCetem, po czym
    wrzucić do OsmAnda.

    IMO ślady najdokładniej zapisuje mapa, której już chyba nie ma w sklepie -- RMaps.
    Niestety ta aplikacja buduje makabrycznie duże pliki z mapami.
    Poza tym jest użyteczna, lekka i szybka.

    -=-

    IMO Here jest dla masochistów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2015-05-30 03:53:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ergie" mk6i95$g22$...@n...news.atman.pl

    > (kiepskie) oraz Google (bardzo dokładne, ale niewygodne bez internetu).

    Można ściągać do offlajnu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2015-05-30 05:57:28