  • 41. Data: 2015-06-01 08:17:37
    Temat: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 30 May 2015 03:51:20 +0200
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > Maps.me ponoć ma najmniejsze pliki z mapami i ponoć najszybciej
    > renderuje te pliki. Z kilkudziesięciu aplikacji (jakie poznałem)
    > rzeczywiście Maps.me renderuje najszybciej a pliki z mapami są
    > najmniejsze.

    W ten weekend zweryfikowałem sobie te dwie mapy Here i Maps.me. Maps.me owszem ma
    małe mapy, ale bez nawigacji, jak się dociągnie mozliwość nawigowania, o czym
    człowiek dowiaduje się oczywiście w momencie kiedy chce nawigować, i bez dostępu do
    netu jest zonk, to zajmują tyle samo co Here.

    O OSM kiedyś słyszałem, będę musiał sprawdzić.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 42. Data: 2015-06-01 08:22:23
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 28 May 2015 14:28:00 +0200
    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > Żadnych lagów nie ma. Można jechać nie patrząc na ekran - komunikat jest
    > wtedy gdy powinien.

    potestowałem w weeken, też nie odczułem żadnych lagów na SGS5, mało tego, mam
    wrażenie że komunikatów jest aż za dużo. Za to na jednym się zawiodłem Most
    Łazienkowski według Here jest przejezdny.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 43. Data: 2015-06-01 11:25:23
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > To g^$#o związane z M$. M$ oferuje bardzo dobre
    > fotki satelitarne, ale Here jest IMO do niczego.

    ROTFL Już się przyzwyczaiłem że rzucasz bluzgami na lewo i prawo, ale teraz
    to zupełnie odjechałeś.

    Właścicielem Here jest Nokia. Microsoft (jak wielu innych) od nich kupił
    licencję na używanie danych mapowych.
    A same mapy to dawny Navteq którego Nokia kupiła kilka lat wcześniej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 44. Data: 2015-06-01 13:13:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mkb5ef$2p4$...@n...news.atman.pl

    > Maps.me jest lekka aplikacją. IMO bardzo udaną.

    Wycofuję. :) Maps.me zżera CPU. Nie wiem, co robi, ale CPU szaleje.
    Szaleje także w tle.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2015-06-01 15:52:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > licencję na używanie danych mapowych.
    > A same mapy to dawny Navteq którego Nokia kupiła kilka lat wcześniej.

    I też zawsze był badziewny.

  • 46. Data: 2015-06-01 16:47:29
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 01.06.2015 15:52, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > I też zawsze był badziewny.

    Here smiga na OSM

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 47. Data: 2015-06-02 01:41:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szerszen" 2...@t...pl

    : potestowałem w weeken, też nie odczułem żadnych lagów na SGS5,
    : mało tego, mam wrażenie że komunikatów jest aż za dużo. Za to
    : na jednym się zawiodłem Most Łazienkowski według Here jest przejezdny.

    Ale i tak trzeba ;) chwalić! ;)
    Ja wywaliłem. Maps.me -- też wywaliłem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2015-06-02 11:00:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > I też zawsze był badziewny.

    Zależy gdzie w takiej Polsce czy Grecji na przykład bije na głowę Tele Atlas
    (Tom Tom).
    We Francji czy w Niemczech jest odwrotnie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 49. Data: 2015-06-02 11:41:20
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 556afbb5$0$8388$6...@n...neostrada.pl

    > Pokazuje połączenia -- jak Orux.

    Coś podobnego. W mieście czy nawet w lesie się nie zginie, jednak jako
    nawigacja do auta, to nie ten typ programu.

  • 50. Data: 2015-06-02 19:35:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Zależy gdzie w takiej Polsce czy Grecji na przykład bije na głowę Tele
    > Atlas (Tom Tom).

    W takiej Polsce właśnie - nie da się z nim jeździć, bo ma totalnie skopaną
    kategoryzację dróg i manewrów, do tego aktualność z 5 lat do tyłu..
    Podobno w okolicach stolycy jest lepiej, ale na zachodzie kraju - tragedia.