  • 31. Data: 2017-06-09 00:49:54
    Temat: Re: Maszt gsm na szkole
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ohc2c5$gh4$...@n...news.atman.pl

    > Pod Android też są wirtualne maszyny -- można odpalić WXP... ;)
    > Ale chyba ;) trzeba mieć cierpliwość. Jeszcze nie próbowałem,
    > choć apkę (z virtualną maszyną) ściągnąłem.

    Dorzuciłem apkę do strimingu ;) ekranu na przeglądarkę HTTP,
    dorzucę klawiaturę BT i myszkę BT, zainstaluję wczesne W95
    (bo ma małe potrzeby pamięciowe) i będę miał prawdziwego
    PeCeta (z OE na pokładzie) w telefonie oraz duży ekran?...

    DBXy (gromadzone przez kilkanaście lat na wielu komputerach,
    pod różnymi Win, zajmują ponad 8 GB...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" oh1hah$ioi$...@n...news.atman.pl

    > WXP na VB daje się zahibernować i odhibernować, ale
    > po dehibernacji myszka wykazuje się schizofrenicznie,
    > podczas gdy podobna para (hibernacja i dehibernacja)
    > na VM nie stwarza podobnych trudności.

    : VM hibermuje bez hibernacji W. ;)
    : Na VB mam z tym problem -- i nie chcę go rozwiązywać.

    Problem rozwiązał się.

    Nie wiem, co jest lepsze do hibernowania -- na obu Vkomputerach jest OK.

    -=-

    Raczej pozostanę z VB -- bo mniejszy.
    Może wypróbuję inne wirtualne komputery.
    (jest tego sporo a testowanie jest IMO nudne)

    Postscriptum: Do JF -- przepaliła się (7 czerwca br.) żarówka halogenowa
    w WC, gdzie zamontowana została ze 20 lat temu a używana
    była od wiosny 2001 roku, czyli około 16 lat... Z pięciu początkowych
    spaliły się już dwie czy trzy... Dwie zastąpiłem, LEDkami. Tak wygląda
    żywotność żarówek halogenowych. Około 2008 roku kupiłem sporo tanich
    (3 do 4 pln za sztukę) świetlówek -- do dziś świecą niedobitki.