  • 21. Data: 2017-06-04 20:26:34
    Temat: Re: Maszt gsm na szkole
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mietek" oh0nnv$paf$...@n...news.atman.pl

    > może lepiej zapytaj gimbazy, czy zrezygnują ze smartfona, bo jak wszyscy się nie
    zgodzą na zamontowanie anten to nie będzie
    > zasięgu, zawsze mnie ciekawiło pytanie do protestujących przeciwko drodze, antenie,
    itp

    > czy jeżeli od ich decyzji nie było by zasięgu w pobliżu ich domu co by powiedzieli

    IMO ludzie głupi nie są -- choćby leczą nowotwory promieniowaniem
    jonizującym -- więc pojmują, co komórkę ;) odróżnia od X czy alfa
    [zwanych jajcami piekła?]) itp., ale za pozwolenie na BTS (bądź
    drogę) chcą (po prostu?) szmalu!

  • 22. Data: 2017-06-05 01:13:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > "nadir" 5932a464$0$643$6...@n...neostrada.pl

    > A każde takie lato ;) to ~pół roku (reszta roku to
    > dni wolne) po kilka godzin dziennie...
    >
    > Aby było jasne -- nie mam swego zdania w sprawie
    > ewentualnej szkodliwości komórek, ale IMO (przynajmniej
    > na tej grupie) najgorsze jest to, co trzymamy tuż przy
    > głowie, jako że natężenie szybko spada wraz z kwadratem
    > odległości -- tak, jak powierzchnia.

    Przy głowie trzymamy kilka/naście/dziesiąt minut dziennie.
    Promieniowanie z anten to 24 godz.*365 dni. Moc promieniowania z BTSa
    jest o wiele większa niż z telefonu.
    Aby ograniczyć promieniowanie przy głowie używam zestawu słuchawkowego.

  • 23. Data: 2017-06-05 03:23:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" oh2461$4il$...@n...news.atman.pl

    > Przy głowie trzymamy kilka/naście/dziesiąt minut dziennie. Promieniowanie z anten
    to 24 godz.*365 dni.

    - w telefonie też są anteny ;)
    - szkoła (już pisałem) to kilka godzin dziennie
    [zwykle zero nocnie] przez około pół roku ma rok ;)
    - odległość telefonu od mózgu to ~1 cm
    odległość masztu pd mózgu to ~10 m
    zatem mamy kwadrat tysiąca, czyli milion

    można założyć, że odległość telefonu przyłożonego do
    prawego ucha od lewych ;) granic mózgu jest znacznie
    większa, ;) ale IMO nie warto

    > Moc promieniowania z BTSa jest o wiele większa niż z telefonu.

    Milion razy większa?

    GSM to (jak net) dwukierunkowa łączność;
    to nie rozsiewająca jednokierunkowo TV.

    Zatem telefon jest porównywalny z BTSem.
    Wprawdzie BTS obsługuje wiele telefonów
    naraz i potrafi lepiej wzmacniać niż telefon
    (bo ma dużo energii do dyspozycji) i nie musi
    ograniczać się (z wo. powodu) jak czyni telefon,
    lecz IMO BTS to nie milion telefonów. :)

    Do tych 10 metrów dorzuć kierunek najsilniejszej propagacji.
    Siedząc pionowo pod anteną, korzystasz z wiązek niechcianych,
    że tak to określę, nie zaś z zamierzonych. ;)

    http://www.inzynierbudownictwa.pl/images/magda/ib_04
    _11/as4.jpg
    nie wiem, co to dokładnie jest, ale tak (mniej więcej) wygląda
    charakterystyka anten

    Każda antena promieniuje we wszystkich kierunkach, więc łączność
    będzie nawet w ,,najciemniejszych'' miejscach, o ile będziesz
    dostatecznie blisko. Jednak charakterystyka anten sprawia, iż
    tuż pod anteną nie musisz mieć straszliwie wielkich natężeń,
    o ile nie wchodzisz w wiąchę główną.

    Nie wiem, jak promieniują telefony -- zapewne różnie. ;)

    > Aby ograniczyć promieniowanie przy głowie używam zestawu słuchawkowego.

    IMO to bardzo dobre rozwiązanie, ale może uszkodzić uszy.
    (ja akurat uszkodziłem bez słuchawek)

  • 24. Data: 2017-06-05 03:33:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" oh2brv$bv7$...@n...news.atman.pl

    > Wprawdzie BTS obsługuje wiele telefonów

    a do każdego musi słać energię (jako nośnik informacji)

    > naraz i potrafi lepiej wzmacniać niż telefon

    wzmacniać to, co otrzymuje od telefonu

    > (bo ma dużo energii do dyspozycji) i nie musi
    > ograniczać się (z wo. powodu) jak czyni telefon,

    ograniczać mocy swej wysyłki w kierunku telefonu

  • 25. Data: 2017-06-05 08:18:54
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 02.06.2017 o 22:01, PiteR pisze:

    > Czy Wasze dzieci nie trzymają przy głowie komórki po 40 minut?

    Nie, używają zestawu słuchawkowego. ;)

  • 26. Data: 2017-06-05 15:25:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 146jx65qdpeyc$....@4...net

    >Niekoniecznie z budynku -- można usuwać ze składowisk. ;)
    >Oby dobrze tłuc, wzbijając kłęby pyłu.

    Otoz to - poki zamurowany w budynku pylu nie ma.
    Chyba ze to eternit na dachu, a wiatr taki, ze plyty pracuja :-)

    >Na usta i nos.
    >Na szczęście ;) nie każdy człowiek wiedział o tym, że produkowano
    >te maski z azbestu. Proceder nie nosił znamion, ;) albowiem wówczas
    >nie było w Polsce zakazu stosowania azbestu w maskach, choć był już
    >zakaz stosowania azbestu w budownictwie.

    Z azbestu ?
    Dziwi mnie troche, ale moze azbest tanszy niz np bawelna.

    No coz ... jak grzecznie uzywana, to moze nie pylila :-)

    >Ogólnie OE sprawia wrażenie cofania czasu... ;)
    >[i służy mi głównie do testowania tegoż OE?...]

    A po co ? Przeciez tego juz nie ma :-)

    J.

  • 27. Data: 2017-06-05 18:42:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 59355bcd$0$15190$6...@n...neostrada.pl

    azbestu. Proceder nie nosił znamion, ;) albowiem
    stosowania azbestu w budownictwie.

    > Z azbestu ?

    Tak.

    > A po co ? Przeciez tego juz nie ma :-)

    (; Cofania czasu już nie ma?! Od kiedy!? ;)

  • 28. Data: 2017-06-05 18:44:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mirekc" oh2t4j$2l4k$...@a...netfront.net

    > Nie, używają zestawu słuchawkowego. ;)

    Ponoć eSeMeSują.

  • 29. Data: 2017-06-08 19:43:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" oh1hah$ioi$...@n...news.atman.pl

    > WXP na VB daje się zahibernować i odhibernować, ale
    > po dehibernacji myszka wykazuje się schizofrenicznie,
    > podczas gdy podobna para (hibernacja i dehibernacja)
    > na VM nie stwarza podobnych trudności.

    VM hibermuje bez hibernacji W. ;)
    Na VB mam z tym problem -- i nie chcę go rozwiązywać.

    Zatem nie wiem, co jest lepsze do hibernowania.

    > Ogólnie myszka lepiej czuje się ;) w norze VM niż w VB. :)

    Lepszy jest toczpad na VM.

    > VM pozostawia w systemie gospodarza więcej widocznych
    > śladów niż VB.

    Zdecydowanie więcej.

    > Grafika NV odciąża RAMkę CPU (zapewne też i sam CPU) bardzo wyraźnie

    Ale virtualne maszyny nie chcą skorzystać z dobrodziejstwa NV.

    > Ekran mam rozdzielczości HD (chyba 1366 na 768) -- więc raczej ;)

    Chyba ;) żałuję tego, że nie wybrałem FHD.

    > Wracając do VB kontra VM -- chyba obecnie lepiej wypada
    > VM, choć przez ponad dziesięć lat preferowałem VB, gdyż
    > VM stwarzał różne problemy...

    Ale różnice mnie nie zachęcą do VM.

    Pod Android też są wirtualne maszyny -- można odpalić WXP... ;)
    Ale chyba ;) trzeba mieć cierpliwość. Jeszcze nie próbowałem,
    choć apkę (z virtualną maszyną) ściągnąłem.

  • 30. Data: 2017-06-09 00:33:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" oh1jcq$kmc$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > jonizującym -- więc pojmują, co komórkę ;) odróżnia od X czy alfa
    > [zwanych jajcami piekła?]) itp., ale za pozwolenie na BTS (bądź

    http://faktydlazdrowia.pl/odwazny-ruch-francuskiego-
    rzadu-zakaz-wi-fi-w-placowkach-opieki-przedszkolnej/

    Najpierw w (wiadomościach) znalazłem o Danii.
    Teraz (na potrzeby tego postu) wyszukiwarka wskazała
    Francję, choć pytałem o Danię. Ja (oczywiście?) swoich
    badań nie prowadzę, więc niewiele mogę powiedzieć od siebie.