  • 121. Data: 2018-09-30 18:11:03
    Temat: Re: Mb/s
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Użytkownik Trybun c...@j...ru ...

    B> Od kiedy M = 1000?

    Zależy o kogo -- u Trybyna od dawna? ;)
    W obecności Animki każdy nieco ;) głupieje. :)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 122. Data: 2018-09-30 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > W obecności Animki każdy nieco ;) głupieje. :)

    :) W tej sytuacji zdecydowanie musze Trybunowi wybaczyc - takie ciezkie
    alibi zdarza sie bardzo sporadycznie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 123. Data: 2018-10-11 21:31:35
    Temat: Re: Re: Mb/s
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Karta 100 Mbps faktycznie nie zapewni transferów dokładnie 100 Mbps.
    > Alepowinno być bardzo blisko. Przy wynikach poniżej 90 Mbps winnego
    > trzeba szukać gdzie indziej. To już lepiej niech zaprosi znajomego z
    > laptopem coma Gbps i wykona ten sam test. Wykluczy to (lub potwierdzi)
    > wpływdomowego komputera na szybkość transmisji. Całego komputera - nie
    > tylkokarty sieciowej.
    Czy kabel Ethernet może po np. pięcioletnim używaniu zacząć gorzej
    przesyłać dane-internet? Szczególnie jak przy wtyczce ten bolec
    "prztykający" odłamał się. Kupić nowy kabel?
    Czy technik z UPC może mieć w swoim służbowym laptopie wgrany program do
    testowania internetu ( i swój kabelek krótki), który pokazuje u niego
    szybkość ok. 123 Mb/s?  No, takie coś, żeby zmylić klienta i pokazać, że
    jednak internet ma taką szybkość, a w komputerze klienta jest o większą
    połowe niższy, bo gorsza karta sieciowa i gorszy komputer? Przepraszam,
    że tyle pytań. Zastanawiam się jeszcze nad tym czy jak kabel jest długi
    (ze 3 metry) to też połączenie może być wolniejsze?

    Pozdrawiam.

    --
    animka

  • 124. Data: 2018-10-12 09:15:38
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 11.10.2018 o 21:31, Animka pisze:
    > Czy kabel Ethernet może po np. pięcioletnim używaniu zacząć gorzej
    > przesyłać dane-internet? Szczególnie jak przy wtyczce ten bolec
    > "prztykający" odłamał się. Kupić nowy kabel?

    Może, jak był z kiepskich materiałów zrobiony - generalnie poczytaj o
    TCP/IP, to zrozumiesz, co może być powodem.

> [...]
    > że tyle pytań. Zastanawiam się jeszcze nad tym czy jak kabel jest długi
    > (ze 3 metry) to też połączenie może być wolniejsze?

    3 metry to mało, standard przewiduje do 100 metrów.
    Zobacz, to samo łącze, ta sama sieć, ten sam serwer docelowy:
    zwykły laptop: http://www.speedtest.net/result/7710933383.png
    serwer: http://www.speedtest.net/result/7710961980.png

    widać różnicę pomiędzy zwykłym laptopem, a serwerem?

    Masz poprostu zbyt kiepski komputer do uzyskania pełnej prędkości
    swojego internetu

  • 125. Data: 2018-10-12 15:21:29
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-12 o 09:15, BQB pisze:

> [...]
    > serwer: http://www.speedtest.net/result/7710961980.png
    >
    > widać różnicę pomiędzy zwykłym laptopem, a serwerem?

    Pracujesz chyba w tym Exatelu. Moje gratulacje.
    Nikt takich wyników nie ma, tylko chyba Exatel dla pracowników.
    Przedtem miałam internet w sieci osiedlowej światłowodowej i było
    normalnie, a nie jak teraz przez modem Horizon.
    Kable tej sieci osiedlowej przepięli sobie do swojej skrzynki i kabel do
    internetu też mam jeszcze od tamtej sieci.
    W związku z tym, że tamci mieli dużą konkurencje to niszczyli kable i
    nawet jakaś skrzynka na korytarzu , na innym pietrze się paliła. Kable
    idą w z piwnicy w pionach do skrzynek, potem ze skrzynek do mieszkań.

    > Masz poprostu zbyt kiepski komputer do uzyskania pełnej prędkości
    > swojego internetu

    Być może.

    --
    animka

  • 126. Data: 2018-10-12 15:36:08
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 12.10.2018 o 15:21, Animka pisze:

    > Pracujesz chyba w tym Exatelu. Moje gratulacje.

    Nie, mamy w pracy łącze od nich.

    > Nikt takich wyników nie ma, tylko chyba Exatel dla pracowników.

    W firmie tak mamy, inwestycja trochę kosztowała.

> [...]
    > nawet jakaś skrzynka na korytarzu , na innym pietrze się paliła. Kable
    > idą w z piwnicy w pionach do skrzynek, potem ze skrzynek do mieszkań.

    Nieprawdopodobne, skoro tak piszesz, to masz na to dowody prawda?

  • 127. Data: 2018-10-12 21:51:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-12 o 15:36, BQB pisze:

    > Nie, mamy w pracy łącze od nich.

    > W firmie tak mamy, inwestycja trochę kosztowała.

    Exatel właśnie jest dla firm. Osoba fizyczna może tylko pozazdrościć
    jeśli jest zazdrośnikiem. Osobiście nie narzekam. UPC to bardzo dobra
    firma, mam w prawie tej samej cenie (co od tamtej firmy sam internet)
    100 razy więcej (telewizja, internet po kablu, internet po wifi,
    internet Wifi-Free gdziekolwiek bym nie była, programy tv gdziekolwiek
    bym nie była. Oczywiscie w Polsce.
    Strony internetowe szybko mi się otwierają, nic nie muli, ale
    wiadomo-każdy by dociekał dlaczego ma tyle, a nie tyle Mb/s ile powinno
    faktycznie być.

    Taką zawarli między swoimi firmami umowę, że kable ze skrzynek przenoszą
    do skrzynek UPC.

    > Nieprawdopodobne, skoro tak piszesz, to masz na to dowody prawda?

    Znam właścicieli tamtej firmy i co nieco sami mówili-że była awaria.
    Poza tym palącą się skrzynkę to mogli widzieć ludzie mieszkajcy na
    tamtym piętrze. Może było jakieś przepięcie czy coś w tym rodzaju. W
    rezultacie mój router odmówil pracy i do tej pory nie wiem czy on
    wysiadł, czy przez to, że na chybcika pochrzanili ludziom konfigurację,
    że nie można było skonfigurowć tak jak było przedtem. Nie chcę już o tym
    pisać. Teraz właściwie to mi router niepotrzebny, bo i niepotrzebna mi
    jest bramka internetowa do połączeń telefonicznych.
    W bloku mamy trzech dostawców internetu, więc jak widzisz konkurencja
    dla tej pierwszej jest. Stracili klientów. Chyba wszyscy przeszli do UPC.

    --
    animka