  • 11. Data: 2016-06-22 23:25:16
    Temat: Re: Mecz - jak zdalnie nagrać ?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:576b0040$0$12545$65785112@news.neostrada.pl...
    > Teraz mogę taki moduł sobie wsadzić ale nie tam gdzie bym chciał :-)

    Tuner satelitarny do PC -> Astra a tam ZDF, Sat1 i pewnie inne niekodowane
    :)

    --
    marfi

  • 12. Data: 2016-06-23 07:55:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-22 o 23:25, marfi pisze:
    > Tuner satelitarny do PC -> Astra a tam ZDF, Sat1 i pewnie inne
    > niekodowane :)

    To jest właśnie ten tuner Ariva 200 (chyba) Combo
    Gdyby administracja nie remontowała balkonów to oglądałbym mecze z
    satelity. Jak wiele razy wcześniej. Ale nie o mecze tu chodzi a o
    deptanie wolności obywatelskich przez unijne durne prawo ;-)

  • 13. Data: 2016-06-23 09:22:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.06.2016 o 07:55, z pisze:

    > To jest właśnie ten tuner Ariva 200 (chyba) Combo
    > Gdyby administracja nie remontowała balkonów
    mówiąc prościej. gdyby faceci z firmy remontowej, której zleciłem remont
    i za ten remont zapłaciłem

    > deptanie wolności obywatelskich przez unijne durne prawo ;-)
    masz wolność. możesz sam emitować sygnał bez zabezpieczeń. możesz sygnał
    z zabezpieczeniami w ramach protestu olać i nie oglądać. to nie jest tak
    że ktoś nam coś zabrał. ktoś nam coś daje, z pewnym pirackim
    ograniczeniem, ale jednak daje.
    z drugiej strony przeczytaj to co pisałem wcześniej. jeśli mecz
    wyświetlisz na ekranie kompa, to procek zakoduje ten sygnał z jakością
    hd. jak chcesz taniej i wygodniej, sprzedam Ci cyfrowy magnetowid,
    będziesz miał jakość pal, ale nagrasz wszystko.

    ToMasz

  • 14. Data: 2016-06-23 12:53:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-23 o 09:22, ToMasz pisze:

> [...]
    > z zabezpieczeniami w ramach protestu olać i nie oglądać. to nie jest tak
    > że ktoś nam coś zabrał. ktoś nam coś daje, z pewnym pirackim

    Na nadawanie trzeba mieć koncesję czyli pozwolenie.
    Sygnał z zabezpieczeniami może jeszcze olać i nie odbierać,
    pytanie jak długo ?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2016-06-23 16:33:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    a.pl...
> [...]
    > Jak wiele razy wcześniej. Ale nie o mecze tu chodzi a o deptanie wolności
    > obywatelskich przez unijne durne prawo ;-)

    Jakie unijne prawo?

  • 16. Data: 2016-06-23 16:34:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    a.pl...
    > Tuner miał wejście na moduł CI a producent tunera oficjalnie deklarował że nie
    > obchodzą go prawa autorskie nawet kanałów kodowanych odbieranych za pomocą
    > modułu CI bo to sprawa producenta tego modułu.
    > Żyć nie umierać.

    Według przepisów każdy kanał który możesz oglądać możesz nagrywać. To, że
    platformy cyfrowe tego uniemożliwiają to inna sprawa.

  • 17. Data: 2016-06-23 20:58:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-23 o 16:34, qwerty pisze:
    > Według przepisów każdy kanał który możesz oglądać możesz nagrywać. To,
    > że platformy cyfrowe tego uniemożliwiają to inna sprawa.

    Chwila. Jak to jest?
    To że producenci sprzętu implementują w swoje urządzenia blokady nie
    pozwalające odtwarzać nagrań na innych urządzeniach nawet identycznych
    (kodowanie nagrania) nie jest poparte żadną dyrektywą w sprawie ochrony
    praw autorskich?
    Czy to jest tylko zmowa producentów i nadawców?

    Właśnie dostałem info od konsultanta (trochę to trwało upierdliwy jestem
    :-) ) że UPC nie blokuje nagrywania żadnych kanałów.
    Mogę spokojnie wybrać ich ofertę i na module CI+ będzie mi wszystko
    pięknie śmigało :-)

  • 18. Data: 2016-06-23 21:33:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    a.pl...
> [...]
    > autorskich?
    > Czy to jest tylko zmowa producentów i nadawców?

    Chodzi o to, że jeżeli nie będziesz mógł odtworzyć na innym sprzęcie niż
    nagranym materiału to zamiast sobie odtwarzać raz do roku film będziesz zmuszony
    kupić w wersji dvd/blu ray.

  • 19. Data: 2016-06-24 23:46:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > satelity. Jak wiele razy wcześniej. Ale nie o mecze tu chodzi a o deptanie
    > wolności obywatelskich przez unijne durne prawo ;-)

    Unijne?" Administracja" Cię oszukuje bo u mnie żadna unia nie deptała
    anteny.

    --
    marfi