  • 41. Data: 2015-04-29 13:44:04
    Temat: Re: Megalaser :))
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 24.04.2015 o 16:54, __Maciek pisze:

    > Tak przy okazji - ktoś podpowie jaka moc i typ lasera byłyby
    > odpowiednie żeby ciąć (nie musi być z zabójczą prędkością, może być
    > powoli) depron 6mm i cienką balsę? Taka wycinarka modelarska. Da się
    > odpowiedni laser skombinować (kupić/wydłubać z czegoś/zrobić) w cenie
    > powiedzmy kilku stówek? Czy jednak zapomnieć o tym i iść w wycinarkę z
    > gorącym drutem?

    Do wycinania w kartkach (cienki karton) widziałem lasery o mocy 50 i 100W.

    Na metalowej linijce wypalał ślad, byli twardziele co łapy podstawiali ;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 42. Data: 2015-04-29 13:59:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Czarek Grądys napisał:

    > Do wycinania w kartkach (cienki karton) widziałem lasery o mocy 50 i 100W.
    >
    > Na metalowej linijce wypalał ślad, byli twardziele co łapy podstawiali ;)

    Nie ograniczajmy się tylko do papieru i linijek:

    https://youtu.be/Sq4C6E6a4sM

    --
    Jarek

  • 43. Data: 2015-04-29 16:53:23
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 29 Apr 2015 13:07:17 +0200 Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    napisał:

    >Forget it. Laser zdobędziesz, ale drugiej pary oczu już nie.

    A czy ja gdzieś napisałem że zamierzam sobie tym świecić po oczach?
    :-)

  • 44. Data: 2015-04-30 03:05:52
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Nie ograniczajmy się tylko do papieru i linijek:
    >
    > https://youtu.be/Sq4C6E6a4sM

    Ciekawe, acz pierniczka bym wolał wpierniczyć :))

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002 845383900
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 45. Data: 2015-04-30 08:12:56
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik __Maciek napisał:
    > A czy ja gdzieś napisałem że zamierzam sobie tym świecić po oczach?
    > :-)

    Nie musisz zamierzać. Wystarczy przypadkowy odblask. Z tym trzeba
    baaardzo ostrożnie.

  • 46. Data: 2015-04-30 09:53:47
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    > Nie ograniczajmy się tylko do papieru i linijek:
    >
    > https://youtu.be/Sq4C6E6a4sM

    No coś w tym stylu, ale ten z filmiku chyba mocniejszy. Tamte były
    włoskie, o ile pamiętam Giussi.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 47. Data: 2015-04-30 17:30:47
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 30 Apr 2015 08:12:56 +0200 Maciek <m...@p...com> napisał:

    >Nie musisz zamierzać. Wystarczy przypadkowy odblask. Z tym trzeba
    >baaardzo ostrożnie.

    No to przecież są w sprzedaży odpowiednie okulary ochronne do pracy z
    laserami. Nadal się jednak nie dowiedziałem jaki laser by to miał być.

  • 48. Data: 2015-05-21 20:51:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mhcorg$qvd$1@dont-email.me...

    > O tym nie pomyślałem, fakt, że tam wszystko grubsze i większe. :)

    Fajnie sobie leczycie kompleksy niedowartościowania panowie...

  • 49. Data: 2015-05-21 21:05:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To jest ściema, tyle, ze nie taka jak pszemolo smoli. Tam jest jakaś
    > dodatkowa mocna lampa, tyle, ze nie błyskowa, błyskowe nie dają takich
    > idiotycznych efektów jak na zdjęciu....

    Widać to choćby po tym, że cień statywu na trawce nijak się ma do
    pozycji aparatu. Łączkę oświetla lampa zupełnie oddzielna.
    A tak na marginesie - jakim matołem trzeba być, żeby nie rozumieć, że ze
    zdjęcia wynika jasno fakt oświetlania trawnika jakąś lampą zza aparatu...

  • 50. Data: 2015-05-21 21:15:50
    Od: s...@g...com

    użytkownik sundayman napisał:

> [...]
    > zdjęcia wynika jasno fakt oświetlania trawnika jakąś lampą zza aparatu...

    Jebać cień i lampe, 100 x 129PLN = 12,9kPLN x marża
    - procent dla allegro = zysk:)