  • 51. Data: 2015-05-21 21:53:30
    Temat: Re: Megalaser :))
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:

    > Fajnie sobie leczycie kompleksy niedowartościowania panowie...

    Mój Ty mały psychologu... rozgryzłeś nas, co teraz?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 52. Data: 2015-05-21 23:20:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mój Ty mały psychologu... rozgryzłeś nas, co teraz?

    Panowie, panowie... ja tu sobie pokpiłem z "rewelacji" allegrowych, a Wy
    sobie do oczu skaczecie... wyluzujcie, proszę, nie to było moim celem...

    --
    Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 53. Data: 2015-05-22 16:58:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message

    > Panowie, panowie... ja tu sobie pokpiłem z "rewelacji" allegrowych, a Wy
    > sobie do oczu skaczecie... wyluzujcie, proszę, nie to było moim celem...

    Nikomu do oczu nie skaczę - po prostu trochę śmieszy mnie
    potępianie USA/Ameryki wypowiadane z polskiego podwórka...
    Brzmi to tak zaściankowo i trąci kompleksami na odległość.

  • 54. Data: 2015-05-22 20:06:16
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
    [..]
    > Nikomu do oczu nie skaczę - po prostu trochę śmieszy mnie
    > potępianie USA/Ameryki wypowiadane z polskiego podwórka...
    > Brzmi to tak zaściankowo i trąci kompleksami na odległość.

    Wybacz ale na polskim podwórku nie ma mnie od 8-miu lat. wyśmiewana jest
    bezmyślność nie kraj. Inna sprawa że to USA mają największy odsetek
    analfabetów wśród krajów cywilizowanych.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Analfabetyzm

  • 55. Data: 2015-05-22 20:38:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mjnr4s$h4n$1@dont-email.me...
    > Pszemol pisze:
    > [..]
    >
    > Wybacz ale na polskim podwórku nie ma mnie od 8-miu lat.

    Ta grupa dyskusyjna to jest podwórko o którym była mowa.
    Też nie mieszkam w Polsce od dobrych już paru lat...

    > wyśmiewana jest bezmyślność nie kraj.

    Nieprawda. I dobrze o tym wiesz. Twoje "Tam wsyzstko jest grubsze i większe"
    nie było wcale o bezmyślności.

    Tak samo jak w zagranicznych kawałach o Polaczkach nie jest wyśmiewana
    głupota generalnie tylko właśnie głupota Polaków.

    > Inna sprawa że to USA mają największy odsetek analfabetów wśród krajów
    > cywilizowanych.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Analfabetyzm

    Niewykluczone że mają dużo analfabetów. Ale to nie analfabeci w Ameryce
    pchają naukę i technikę do przodu. A pchają ją tam całkiem nieźle, lepiej
    niż najlepsi doktorzy na niejednej Politechnice w Polsce. Niestety :-( I co
    lepsi naukowcy z Polski uciekają aby właśnie w USA albo na Zachodzie Europy
    pchać naukę do przodu.

    Jeśli sam (z tego co czytam) wyemigrowałeś z naszego pięknego kraju to chyba
    jest ku temu powód.

  • 56. Data: 2015-05-23 10:44:40
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
> [...]
    [..]

    > Nieprawda. I dobrze o tym wiesz. Twoje "Tam wsyzstko jest grubsze i
    > większe" nie było wcale o bezmyślności.

    No co, logiczne argumenty nie docierają to szukamy innych przyczyn
    "ślepej wiary" w autentyczność zdjęcia.

> [...]
    > Niestety :-( I co lepsi naukowcy z Polski uciekają aby właśnie w USA
    > albo na Zachodzie Europy pchać naukę do przodu.

    Więcej ludzi to więcej kasy z podatków, to więcej kasy na uczelnie,
    ośrodki badawcze itp. Ammono uruchomione w USA nie miało by dziwnych
    problemów z inwestorami.

    > Jeśli sam (z tego co czytam) wyemigrowałeś z naszego pięknego kraju to
    > chyba jest ku temu powód.

    Ano jest, tylko co to ma do rzeczy?

  • 57. Data: 2015-06-17 05:29:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mjpejt$kau$1@dont-email.me...

    > Więcej ludzi to więcej kasy z podatków, to więcej kasy na uczelnie,
    > ośrodki badawcze itp. Ammono uruchomione w USA nie miało by dziwnych
    > problemów z inwestorami.

    Ale palnąłeś. Co to za kalkulacje wyssane z palca??? Czyżbyś zakładał że w
    każdym kraju przypada tyle samo podatków na głowę? I sądzisz że w USA jest
    tyle samo uczelni co w Polsce? Tyle samo studentów? I skąd pomysł, że im
    więcej rzucisz kasy tym lepsze pomysły naukowe dostaniesz? Einstein pracował
    z ołówkiem i kartką papieru...

    > Ano jest, tylko co to ma do rzeczy?

    No mniej więcej tyle co ilość ludzi płacących podatki w USA z ilością kasy
    przypadającej na uczelnie. Zwłaszcza że bardzo duży procent uczelni
    utrzymuje się z opłat bezpośrednio wnoszonych przez studentów, bo w
    przeciwieństwie do polskich, uczelnie w USA nie są dla wszystkich studentów
    darmowe.