  • 11. Data: 2014-01-06 10:27:17
    Temat: Re: Miarka się przebrała
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-06 02:34, PlaMa pisze:
    ciach

    > heh, to znany fakt autentyczny

    a są nie autentyczne?

  • 12. Data: 2014-01-06 10:45:37
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 09:12, ZIWK pisze:

    > http://www.twojapogoda.pl/polska/malopolskie/krakow/
    16dniowa
    > http://www.yr.no/place/Poland/Lesser_Poland/Krak%C3%
    B3w/long.html
    > http://pogoda.interia.pl/prognoza-dlugoterminowa-kra
    kow,cId,4970
    > http://pogodynka.pl/polska/16dni/krakow_krakow
    >
    > A potem będzie zamarzający płacz i zgrzytanie szczękających na mrozie
    > zębów bo "kompjuter sie pomylił..."

    Pożyjemy, zobaczymy która była blisko prawdy. Z założenia te długo
    terminowe to faktycznie czary z sufitu.
    Z racji tego że trochę wędkuję, gdy chodzi o prognozę godzinową,
    podpieram się prognozami z pierwszego linka. Sprawdza się w 80%.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 13. Data: 2014-01-06 10:52:08
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 09:03, dddddddd pisze:

    > bez sensu
    > przy takiej pogodzie jak teraz zjechać 2mm bieżnika (przez cały sezon),
    > żeby jak spadnie śnieg cieszyć się zimową oponą nie nadającą się do
    > niczego...

    I to jest fakt.

  • 14. Data: 2014-01-06 10:59:01
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-06 10:45, KS pisze:

    16dniowa
    B3w/long.html
    kow,cId,4970

    > Pożyjemy, zobaczymy która była blisko prawdy. Z założenia te długo
    > terminowe to faktycznie czary z sufitu.
    Rosjanie nam wróżyli -40 na tą zimę, a amerykanie -1 ; rosjanie się
    pomylili co do półkuli ;)

    > Z racji tego że trochę wędkuję, gdy chodzi o prognozę godzinową,
    > podpieram się prognozami z pierwszego linka. Sprawdza się w 80%.
    Pewnie znasz i tą - mnie się nieźle sprawdza prognoza wiatrowa :)
    windguru.cz , ale to tylko krótkoterminowa :( - i raczej offtopic.

    Poza tym dokładnie (w 90%) mi się sprawdza yr.no...

  • 15. Data: 2014-01-06 11:00:16
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-06 10:27, Megrims pisze:
    > W dniu 2014-01-06 02:34, PlaMa pisze:
    > ciach

    > a są nie autentyczne?

    "Fakt", "Superekspres", ...

  • 16. Data: 2014-01-06 11:01:42
    Od: Dres Golf <d...@g...com>

    W dniu 2014-01-06 10:27, Megrims pisze:
    > W dniu 2014-01-06 02:34, PlaMa pisze:
    > ciach

    > a są nie autentyczne?

    Są: "medialne".

  • 17. Data: 2014-01-06 11:15:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

    > czyli jak mam letnie i zimowe to powinienem dokupić jeszcze całoroczne na
    > tą porę roku?

    Raczej dokończyć to co masz i więcej nie popełniać błędu z kupowaniem dwóch
    kompletów. ;-)

  • 18. Data: 2014-01-06 12:35:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 06 Jan 2014 10:27:17 +0100, Megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >a są nie autentyczne?

    Fakty prasowe :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2014-01-06 14:49:01
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > a są nie autentyczne?

    pewnie, nazywamy je faktami nieautentycznymi lub inaczej faktoidami.
    Znany prasowy, polityczny i finansowy termin :)

  • 20. Data: 2014-01-06 16:11:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 09:03:58 +0100, dddddddd napisał(a):

    > czyli jak mam letnie i zimowe to powinienem dokupić jeszcze całoroczne
    > na tą porę roku?

    skoro zimowki zle, a pogodana letnie moze sie w kazdej chwili zmienic
    ... to tak, chyba czas caloroczne zalozyc :-)

    > Mówią że teraz zimy będą krótkie, za to z intensywnymi opadami śniegu -
    > tym bardziej idealna pogoda na zestaw zimowe (śniegowe) + letnie
    > (deszczowe).

    Ale co - wsadzisz do bagaznika i bedziesz zmienial w razie potrzeby ?

    J.