  • 11. Data: 2014-08-03 14:24:01
    Temat: Re: Microswitch do myszki - też podrabiają?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 03 Aug 2014 12:52:05 +0200, stary grzyb napisał(a):

    > Tzn., że masz mądre auto ;)
    >
    > ---
    > stary grzyb
    > (tnijto z adresu email)

    Szczególnie 'R'.:)

  • 12. Data: 2014-08-03 14:47:44
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Co to za myszka? Chyba coś źle jest zaprojektowana skoro w niej
    > tak lecą te wyłączniki... Ja mam myszkę Logitechu już 7 rok pracuje
    > bez problemów żadnych.

    Bardzo dobrze zaprojektowana. Źle to jest ta twoja zaprojektowana - bo
    wysyca rynek zmniejszając popyt... Takie czasy!

    --
    Darek

  • 13. Data: 2014-08-06 11:46:41
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Da się kupić gdzieś coś, co wytrzyma tyle co oryginalne?

    Może nie w myszy, ale w centralnym zamku w Fiacie miałem problem, że
    przełącznik (wykrywający położenie zamka) zaczął świrować (taki zwykły
    myszkowy tam siedzi). Rozebrałem, wyczyściłem styki, złożyłem... i
    działa... w sumie dopiero pół roku, ale działa.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/