  • 31. Data: 2018-06-21 02:43:02
    Temat: Re: Miotacz ognia Muska
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-20 o 14:35, p...@g...com pisze:
    > --Ciekawe jakie sa jego motywacje... short seller na giełdzie papierów?
    >
    > tak to ja trzese gielda w PL, z tych 10-ciu chetnych 6-ciu juz zrezygnowalo bo
    czytuja pms :-)

    > --Bo ciężko sobie wyjaśnić jego fascynacje jedną spaloną Teslą gdy w między czasie
    prawie 300 tysięcy benzynowych samochodów spala się rocznie w USA powodując tym około
    480 śmiertelnych oparzeń:

    > ale kojarzysz ze na Tesle potrzeba wg producenta 12 000 litrow wody ew. 2
    ciezarowki piasku ?

    A ile według Ciebie ma wóz strażacki ?

  • 32. Data: 2018-06-21 10:52:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-21 o 02:43, kk pisze:

    > A ile według Ciebie ma wóz strażacki ?

    Nie gasi się samochodów elektrycznych! Lit jak dostanie wody (lub piany)
    to dopiero płonie...
    T.

  • 33. Data: 2018-06-21 14:01:15
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-21 o 10:52, T. pisze:

    > Nie gasi się samochodów elektrycznych! Lit jak dostanie wody (lub piany)
    >  to dopiero płonie...
    > T.

    To co piszesz, że 12 tys litrów ?

  • 34. Data: 2018-06-21 14:05:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl> wrote in message news:pgerv5$g3e$3@news.icm.edu.pl...
> [...]
    2016_Model_S_Emergency_Response_Guide_de.pdf

    cs-and-reports/Fire-statistics/Vehicle-fires/Vehicle
    -fire-trends-and-patterns

    > Jaki % użytkowników ma Teslę ?

    Nie rozumiem związku pytania z omawianym pytaniem.
    Jeśli sprawa dotyczy znikomego procenta populacji to tym bardziej
    zainteresowanie mediów tym tematem jest jeszcze bardziej dziwne.

  • 35. Data: 2018-06-21 14:07:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl> wrote in message news:pgerri$g3e$2@news.icm.edu.pl...
> [...]
    ps.com...

    cs-and-reports/Fire-statistics/Vehicle-fires/Vehicle
    -fire-trends-and-patterns

    > Skoro ją pokazują a tych tradycyjnych nie to musi coś być.

    No właśnie - pytanie co?
    Exon Mobil podkopuje dołki pod przemysł EV?
    Inwestorzy stawiający dużą kasę na niepowodzenie Tesli
    atakują firmę w mediach?
    Bo jak sam zauważyłeś samochód niszowy, powinno być
    marginalne lub zerowe zainteresowanie tematem...

  • 36. Data: 2018-06-21 14:39:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-21 o 14:05, Pszemol pisze:

    2016_Model_S_Emergency_Response_Guide_de.pdf

    cs-and-reports/Fire-statistics/Vehicle-fires/Vehicle
    -fire-trends-and-patterns

    > Nie rozumiem związku pytania z omawianym pytaniem.

    O to to :-)

    > Jeśli sprawa dotyczy znikomego procenta populacji to tym bardziej
    > zainteresowanie mediów tym tematem jest jeszcze bardziej dziwne.

    A co mnie interesują media. Ja mówię dlaczego 1 spalona Tesla to więcej
    niż 1000 spalinówek. Tzn ja nie przesądzam ile tych spalinówek, się
    pytam by wiedzieć.

  • 37. Data: 2018-06-21 16:19:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-21 o 14:07, Pszemol pisze:

> [...]
    > atakują firmę w mediach?
    > Bo jak sam zauważyłeś samochód niszowy, powinno być
    > marginalne lub zerowe zainteresowanie tematem...

    Powinien być jeden góra dwa przypadki spalenia a że jest
    więcej to i zainteresowanie jest większe.
    Jak do tego dochodzi informacja że straż nie może tego ugasić
    a tylko pilnuje żeby się równo spaliło to ryzyko posiadania
    takiego pojazdu wydaje się za duże w porównaniu do zysków wizerunkowych.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2018-06-22 01:39:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl> wrote in message news:pgg6aj$i5a$1@news.icm.edu.pl...
    cs-and-reports/Fire-statistics/Vehicle-fires/Vehicle
    -fire-trends-and-patterns

    > O to to :-)

    > A co mnie interesują media.

    Ale mówimy właśnie o tym, że jakoś częściej się Tesle pojawiają
    w mediach niż palące się auta benzynowe...

    > Ja mówię dlaczego 1 spalona Tesla to więcej niż 1000 spalinówek. Tzn ja
    > nie przesądzam ile tych spalinówek,
    > się pytam by wiedzieć.

    W jakim sensie więcej?
    Myślisz, że palące się Tesle są bardziej medialne bo są rzadkie?

  • 39. Data: 2018-06-22 01:42:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Powinien być jeden góra dwa przypadki spalenia a że jest
    > więcej to i zainteresowanie jest większe.

    Pokaż mi jak to obliczyłeś, że "powinno być jeden"...

    > Jak do tego dochodzi informacja że straż nie może tego ugasić
    > a tylko pilnuje żeby się równo spaliło to ryzyko posiadania
    > takiego pojazdu wydaje się za duże w porównaniu do zysków
    > wizerunkowych.

    Myślę, że spalony benzyniak ma podobną wartość co
    spalona Tesla... bliską zeru.

  • 40. Data: 2018-06-22 09:46:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Myślę, że spalony benzyniak ma podobną wartość co
    >spalona Tesla... bliską zeru.

    Wizerunkowa strata.
    Spalony benzyniak nikogo nie dziwi, skoro ich macie tak duzo.
    A ludzie wiedza, ze same benzyniaki sie nie zapalaja - trzeba pomoc.

    Ale samozaplon Tesli ... nieprzyjemna sprawa :-)

    No coz - na razie to klienci czekaja w kolejce ...

    J.