  • 41. Data: 2018-06-22 10:19:00
    Temat: Re: Miotacz ognia Muska
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-22 o 01:42, Pszemol pisze:

    > Pokaż mi jak to obliczyłeś, że "powinno być jeden"...

    Ty tak na poważnie?
    Procent spalonych elektryków nie powinien być większy od
    procenta spalonych benzyniaków czy dizli.

    > Myślę, że spalony benzyniak ma podobną wartość co
    > spalona Tesla... bliską zeru.

    A ja myślę że przemilczasz koszt nabycia tego auta przed spaleniem.
    Podobnie jak szanse ugaszenia benzyniaka czy dizla w porównaniu
    do wynalazku Muska.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2018-06-23 15:35:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Ty tak na poważnie?
    > Procent spalonych elektryków nie powinien być większy od
    > procenta spalonych benzyniaków czy dizli.

    No właśnie, i pokaż mi te swoje obliczenia procentów :-)

    > A ja myślę że przemilczasz koszt nabycia tego auta przed spaleniem.
    > Podobnie jak szanse ugaszenia benzyniaka czy dizla w porównaniu
    > do wynalazku Muska.

    Nic nie przemilczam - sądzę że jak się spali Jaguar za $100k to
    będzie tyle samo warty na szrocie co jak się spali Tesla za $100k.
    Podejrzewam wręcz, że wrak Tesli może być więcej warty, bo
    jest podobno kłopot ze znalezieniem paneli do tych aut i naprawy
    powypadkowe są opóźnione z braku części do napraw...
    Być może więc że spalona Tesla będzie kupiona przez blacharza
    za więcej szmalu niż spalony Jaguar, który nie ma parcia na części.

  • 43. Data: 2018-06-23 21:03:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-20 o 16:20, J.F. pisze:

    > A moze wlasnie sie nie pala ?
    >
    > Albo tak jak niedawno cytowalem - BMW podjechalo na stacje zatankowac gaz,
    > w czasie tankowania wlasciciel sobie przypomnial, ze wymontowal
    > zbiornik, wiec zatankowal benzyne i pojechali.
    > Kto wie, jak daleko by zajechali, gdyby pasazerowi nie zachcialo sie
    > papierosa :-)
    No właśnie że sobie NIE przypomniał i zatankował gaz do bagażnika,
    gdyby się pasażerowi nie zachciało papierosa to nawet by do domu zajechał :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 44. Data: 2018-06-23 23:15:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-23 o 15:35, Pszemol pisze:

    > No właśnie, i pokaż mi te swoje obliczenia procentów :-)

    Nie wiesz biedaku jak się procenty wylicza?
    Może czas odwiedzić szkołę? Podstawową.

> [...]
    > Być może więc że spalona Tesla będzie kupiona przez blacharza
    > za więcej szmalu niż spalony Jaguar, który nie ma parcia na części.

    I znowu przemilczasz szanse na ugaszenie. :-)