  • 11. Data: 2010-06-27 13:24:03
    Temat: Re: Mitsubishi Endeavor - opinie?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:op.veyfe1pd01o3dw@plwaw1lp00298.tycofs.com...

    No to przy takich wymaganiach celowałbym w Vitarę. Solidne wykonanie,
    przyzwoite spalanie, w terenie poradzi sobie, jak zajdzie tak potrzeba,
    niezawdone, bezawaryjne. Z innymi nie mam doświadczeń, więc się nie
    wypowiem.

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2010-06-27 14:02:55
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 27 cze 2010 o 01:58 GMT, to napisał(a):

    > A co kickdown na to? Lubi być wciskany czy raczej nie bardzo?

    Uwielbia to :) ja zreszta pomruk V8 rowniez :), przy jezdzie na codzien
    jezdzac tak jak inni albo i troche szybciej, czyli wmiare dynamicznie ale
    bez szalenstw, silnik nie przekracza 2krpm, czasami moze max 2.5krpm (ASB),
    wiec czasami przyda mu sie przedmuchanie...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 13. Data: 2010-06-28 06:04:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> napisał w wiadomości

    > U dowolnego dealera danej marki.

    i guzik sie dowiesz....

    ... chyba, ze będziesz miał wyjątkowe szczęscie

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE