  • 1. Data: 2010-06-26 23:08:13
    Temat: Mitsubishi Endeavor - opinie?
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Szczauka.
    Szukam jakiegoś rodzinnego samochodu do 40 tys. Wpadło mi w oko Mitsubishi
    Endeavor :). Wie ktoś coś o tym samochodzie? O spalanie nie pytam :).

    --
    pzdr.
    zefir

  • 2. Data: 2010-06-27 00:11:56
    Temat: Re: Mitsubishi Endeavor - opinie?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Szczauka.
    > Szukam jakiegoś rodzinnego samochodu do 40 tys. Wpadło mi w oko Mitsubishi
    > Endeavor :). Wie ktoś coś o tym samochodzie? O spalanie nie pytam :).

    Cóż, nie pytaj o spalanie, ale się zastanów, czy rzeczywiście potrzebujesz
    silnika 3,8 l ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-06-27 01:54:18
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 27 cze 2010 o 00:11 GMT, Yogi(n) napisał(a):

    > Cóż, nie pytaj o spalanie, ale się zastanów, czy rzeczywiście potrzebujesz
    > silnika 3,8 l ;-)

    "Potrzebuje Pan takiego samochodu? - Nie, ale chce go mieć" czy jak to jest
    ostatnio w jedne takiej reklamie samochodu w TV

    Ja ostatnio ujezdzam 5l, i za kazdym razem gdy wsiadam do samochodu
    odczuwam dawke przyjemnosci, wystarczy ze rano raz w drodze do pracy wcisne
    kickdowna, i laduje to moja energie na caly dzien... :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2010-06-27 01:55:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zefir wrote:

    > Szukam jakiegoś rodzinnego samochodu do 40 tys. Wpadło mi w oko
    > Mitsubishi Endeavor :). Wie ktoś coś o tym samochodzie? O spalanie nie
    > pytam :).

    A to nie był prom kosmiczny, a nie Mitsubishi?

  • 5. Data: 2010-06-27 01:58:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    Brzezi wrote:

    > wystarczy ze rano raz w drodze do pracy
    > wcisne kickdowna, i laduje to moja energie na caly dzien... :)

    A co kickdown na to? Lubi być wciskany czy raczej nie bardzo?

  • 6. Data: 2010-06-27 10:04:42
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > Szukam jakiegoś rodzinnego samochodu do 40 tys. Wpadło mi w oko Mitsubishi
    > Endeavor :). Wie ktoś coś o tym samochodzie? O spalanie nie pytam :).

    Pewnie import ze Stanów, a jak import ze Stanów, to na 99% był tak
    rozjebany, że nie chciałbyś tego widzieć na zdjęciach. Weź VIn od gościa, na
    Allegro są kolesie, co za 21 PLN sprawdzą Ci historię tego samochodu w
    AutoCheck. Możesz kupę nerwów zaoszczędzić.

    Jurand.

  • 7. Data: 2010-06-27 12:29:15
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 27-06-2010 o 00:11:56 Yogi(n) <y...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Cóż, nie pytaj o spalanie, ale się zastanów, czy rzeczywiście
    > potrzebujesz silnika 3,8 l ;-)

    Nie upieram się przy motorze 3,8 ale szukam auta które będzie miało
    następujące cechy:
    - mocny (min.150KM)
    - duży i pojemny ale nie van, może być terenówka albo SUV
    - nie za stary (5-6 lat)
    - w miarę nowoczesny wygląd wewnątrz i na zewnątrz (amerykańce odpadają ze
    względu na tandetne wnętrza - już lepiej coś japońskiego przeznaczonego na
    amerykański rynek)
    - dobrze wyposażony

    Moje typy to:
    Land Rover Freelander
    Suzuki Grand Vitara
    Mitsubishi Pajero lub Endeavor
    Toyota RAV4 LONG

    Diesel czy benzyna to obojętne, będę robił raczej małe przebiegi - dla
    żony na zakupy i do wypadów wakacyjnych. Na co dzień ma służbowego
    kompakta.
    Jakieś inne propozycje?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 8. Data: 2010-06-27 12:30:41
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 27-06-2010 o 10:04:42 Jurand <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > gościa, na Allegro są kolesie, co za 21 PLN sprawdzą Ci historię tego
    > samochodu w AutoCheck. Możesz kupę nerwów zaoszczędzić.

    O widzisz, bardzo cenna informacja, nie wiedziałem, że coś takiego
    istnieje. Ostatni raz kupowałem samochód 15 lat temu i był to 15-to letni
    maluch. :)
    --
    pzdr.
    zefir

  • 9. Data: 2010-06-27 12:33:18
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 27-06-2010 o 12:30:41 Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> napisał(a):

    > O widzisz, bardzo cenna informacja, nie wiedziałem, że coś takiego
    > istnieje. Ostatni raz kupowałem samochód 15 lat temu i był to 15-to
    > letni maluch. :)

    Jeszcze jedno pytanie: gdzie sprawdzić po VIN-ie historię auta
    europejskiego?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 10. Data: 2010-06-27 12:44:32
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Dnia 27-06-2010 o 12:30:41 Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> napisał(a):

    >Jeszcze jedno pytanie: gdzie sprawdzić po VIN-ie historię auta
    >europejskiego?

    U dowolnego dealera danej marki.

    --
    pzdr.