  • 1. Data: 2010-06-27 09:48:29
    Temat: Czyszczenie klimy
    Od: "Melody" <M...@o...p>

    Witam! Ponieważ spray do klimy można już kupić za 20zł, stąd moje pytanie
    nt. sposobu czyszcenia. czy czyścić na starym filtrze kabinowym klimy czy na
    nowym czy bez filtra? Wpadłem na pomysł, żeby obeeg recyrkulacji klimy
    załączyć na max. bez filtra i przez otwór filtra również zapsikać w kierunku
    nagrzewnicy. Czy tak będzie dobrze?

  • 2. Data: 2010-06-27 10:11:42
    Temat: Re: Czyszczenie klimy
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 09:48:29 +0200, Melody napisał(a):

> [...]
    > załączyć na max. bez filtra i przez otwór filtra również zapsikać w kierunku

    Nie wiem jaki masz samochód ale w Astrze jak napsikasz preparatu w środkową
    konsolę to zaleje całą eletronikę pod konsolą więc uważaj.

    Ja zawsze uzywam popularnego "granatu", wyciągam filtr kabinowy, zamykam
    obieg, obroty na maxa, zamykam okna i drzwi i włączam spray.

    Nie jeżdżę na żadne odgrzybianie klimy i nie śmierdzi z nawiewów.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 3. Data: 2010-06-27 10:36:08
    Od: "Melody" <M...@o...p>

> [...]
    > obieg, obroty na maxa, zamykam okna i drzwi i włączam spray.
    > Nie jeżdżę na żadne odgrzybianie klimy i nie śmierdzi z nawiewów.

    Dzięki! Tak zrobię, ale wydaje mi się, że można by napsikać w kanał za
    filtrem kabinowym, żeby powierzchniie chłodzące lepiej się odtruły...

  • 4. Data: 2010-06-27 10:55:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jaki masz samochód ale w Astrze jak napsikasz preparatu w
    > środkową
    > konsolę to zaleje całą eletronikę pod konsolą więc uważaj.

    W Megane zalało układ sterujący centralnym zamkiem.
    Koszt nowego 1500 zł.

  • 5. Data: 2010-06-27 11:11:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-27 10:55, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > W Megane zalało układ sterujący centralnym zamkiem.
    > Koszt nowego 1500 zł.

    Bo lanie w kratki, albo od strony filtra to debilizm.
    Prawidłowo, to się wciska końcówkę w rurkę odprowadzającą skropliny pod
    auto.
    Jak ktoś chce oczyścić same kanały (z reguły nie ma potrzeby, przy
    prawidłowym użytkowaniu, tj. regularnej wymianie filtra p.pyłkowego), to
    lepiej się zdać na ozonowanie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-06-27 11:51:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i074l8$esq$1@news.dialog.net.pl...

    > Bo lanie w kratki, albo od strony filtra to debilizm.

    Producenta środka, bo tak właśnie było nakazane na instrukcji użytkowania.

  • 7. Data: 2010-06-27 11:58:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-27 11:51, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:i074l8$esq$1@news.dialog.net.pl...

    > Producenta środka, bo tak właśnie było nakazane na instrukcji użytkowania.

    To napisz co to za środek. Ku przestrodze.

  • 8. Data: 2010-06-27 12:00:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i077cv$ga7$2@news.dialog.net.pl...

    > To napisz co to za środek. Ku przestrodze.

    Plak.

  • 9. Data: 2010-06-27 12:02:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-27 12:00, Cavallino pisze:

    > Plak.

    Hmm, to tylko utwierdza moją awersję do tej firmy.

  • 10. Data: 2010-06-27 16:12:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Hmm, to tylko utwierdza moją awersję do tej firmy.

    W Golfie MK3 wlanie nawet dużej ilości plaka (pianki do dezynfekcji)
    niczego nie zalewa, tylko troszkę sobie wylatuje do dołu.
    Plakiem pianką traktuję od 2 lat - lejąc też przez wentylator od strony
    filtra i nie muszę niczego więcej używać - w.g mnie to dobry środek.

    Pozdrawiam !!