eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;) › Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
  • Data: 2019-08-08 16:47:23
    Temat: Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.

    Nagle i nieoczekiwanie zostałem poproszony do obejrzenia kilku PHEV w
    różnych komisach.

    Pytania:
    Na co zwracać uwagę?

    Wiem, że powinien być podany SSID i hasło do WiFi.
    Powinna być dostępna opcja harmonogramu klimatyzacji i ogrzewania - jak
    do niej dojść? Ponoć brak tej opcji wskazuje na inne problemy ze
    sterowaniem innymi opcjami.

    Ile kluczyków/pilotów powinno być?

    Czy da się oszacować sprawność akumulatorów?
    Mam na myśli np. to, że podaje 90% naładowania i teoretyczny zasięg
    powinien wtedy podać ileś-tam kilometrów.
    Inny sposób?

    Zdaje się, że powinny być dwa kable zasilające - do stacji ładowania i
    do "domowego" zwykłego gniazdka.

    Pewnie jakieś instrukcje i może inne dokumenty.

    Zdaje się, że są dwie wersje - a raczej wersja po liftingu. Jak odróżnić?

    Jeszcze coś istotnego?

    To dla rodziny, więc mi zależy.
    Nie pytam o mechanikę ani auto jako takie - tu nie mam raczej problemów.
    Pytam bardziej w aspekcie hybrydy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam