  • 31. Data: 2018-01-16 14:34:20
    Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Boga to nie ma. Bo jak by byl to w czasie jak pisales swoje klamstwa tak by ci
    zajebal ze w szpitalu bys sie znalazl.

  • 32. Data: 2018-01-16 14:52:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Tylko ze oni jak zamykali kopalnie i nie tylko od pewnego czasu
    >wydobywali swoja rope i gaz.
    >Slowo kluczowe to " swoje".
    >My mamy swoj wegiel. I moze byc drozszy od zagranicznego a i tak
    >warto nam go bedzie wydobywac.

    Widzisz, tu na troje babka wrozyla ...
    -jesli wegiel pojdzie w gore, to warto poczekac z jego wydobyciem,
    skoro dzis mozemy miec tani zagraniczny wegiel np za kanapy czy
    gumofilce, czy za pakowanie prezentow dla szkopow.
    -jesli wegiel spadnie w cenie, bo np wystarcza solary, wiatraki i ITER
    ... to istotnie, warto go wydobyc poki cos warty :-)
    -utrzymanie tych kopalni i calego przemyslu w stanie zdatnym do uzytku
    tez kosztuje, to moze trzeba cos wydobywac ...

    J.

  • 33. Data: 2018-01-16 15:14:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Jan 2018 05:34:20 -0800 (PST), Zenek Kapelinder

    > Boga to nie ma. Bo jak by byl to w czasie jak pisales swoje klamstwa tak
    > by ci zajebal ze w szpitalu bys sie znalazl.

    Boga pewnie nie ma, w przeciwnym razie by nie dopuścił żeby taki stary cham
    jak ty po ziemi nadal stąpał i szerzył swoje oderwane od rzeczywistości
    "fakty". Nadal widzę nie pamietasz jak wróżyłeś że putin zakręci kurek z
    gazem i w polskich mieszkaniach będzie "zdrowe" 15 stopni? To było, jak
    patrzę właśnie ponownie w archiwum, w 2014. Minęły blisko 4 lata, a z
    twoich oświeconych przewidywań, rokowań, "analiz" rynku, NICI. Nikt kurka z
    gazem czy ropą nie zakręcił, ceny nie skoczyły, nikt nie ma przez to 15
    stopni w domu. Analogicznie reszta twoich wywodów na temat rynku i sytuacji
    w różnych gałęziach gospodarki, w tym bredni opisanych w tym wątku, ma
    podobną wartość, znaczy dążącą do zera.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2018-01-16 18:45:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Boga nie ma bo by ci drugi raz zajebal i z fleka poprawil.

  • 35. Data: 2018-01-16 18:52:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Jan 2018 09:45:16 -0800 (PST), Zenek Kapelinder

    > Boga nie ma bo by ci drugi raz zajebal i z fleka poprawil.

    Na szczęście internety nie zapominają co tutaj wyprawiasz. Pamiętaj o tym
    na przyszłość nim zaczniesz pisać te swoje "oświecone" brednie wyssane z
    brudnego palucha.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2018-01-19 16:43:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    A jaka jest prędkość komfortowa dla tego i-mieva? Pomijając odejście,
    można nim swobodnie te 120 km/h jechać czy już się trzęsie lub wiatr
    nim szarpie przy tej prędkości?

    --
    Marek

  • 37. Data: 2018-01-29 21:58:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 19 Jan 2018 16:43:39 +0100, Marek

    > A jaka jest prędkość komfortowa dla tego i-mieva? Pomijając odejście,
    > można nim swobodnie te 120 km/h jechać czy już się trzęsie lub wiatr
    > nim szarpie przy tej prędkości?

    Jechałem 120/h po eSce i nie zauważyłem żadnych negatywnych efektów z
    tytułu prędkości. Hałas jest, ale jest znacznie ciszej niż w SpaceStarze
    żony przy tej samej prędkości -- gdy się przyśpiesza bez porównania. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 38. Data: 2018-01-30 08:33:04
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 15 Jan 2018 19:28:55 +0100, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    >No, nowsza wersja Nissana od tego którym miałem okazję się przejechać ma
    >podobno już baterię nowszej generacji, i teoretycznie to ma przejechać
    >około 500km.

    Nowy Leaf? Producent podaje niecałe 380 km. W praktyce pewnie mniej.
    Skąd wziąłeś te 500 km? Sprzedawca Ci powiedział?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06