  • 11. Data: 2009-06-17 08:30:56
    Temat: Re: Moc zasilacza a realny pobor
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h1a7j3$e63$14@inews.gazeta.pl...
    > Kiedy widziales peceta z JAKAKOLWIEK inna karta rozszerzen no moze poza
    > tunerem TV i oczywiscie grafika ?
    ------------------------
    Che, che... właśnie niedawno przynieśli mi takiego rupiecia,
    oprócz grafiki ma kartę dzwiękową, kartę ścieciową i kartę
    z portami USB.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl

  • 12. Data: 2009-06-17 10:04:13
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 10:30:56 +0200, Arkadiusz Stopa napisał(a):

    > ------------------------
    > Che, che... właśnie niedawno przynieśli mi takiego rupiecia,
    > oprócz grafiki ma kartę dzwiękową, kartę ścieciową i kartę
    > z portami USB.

    No wlasnie ja tez mam dodatkowa karte dzwiekowa, karte z portami USB i
    karte z FireWire, ale wcale nie uwazam, ze moj komp to rupiec ;-)

    a poza tym to dzieki za cenne informacje :-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 13. Data: 2009-06-17 21:09:13
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Norbert napisała na pl.comp.pecet:

    > No wlasnie ja tez mam dodatkowa karte dzwiekowa, karte z portami USB i
    > karte z FireWire, ale wcale nie uwazam, ze moj komp to rupiec ;-)

    Ja mam sieciówkę, bo się uwaliła, i soundblastera (skurczybyk grzeje
    się) ;]

    Marcin Kocur

  • 14. Data: 2009-07-05 19:18:11
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 17.06.2009 09:55, Jan Strybyszewski pisze:

    > Kiedy widziales peceta z JAKAKOLWIEK inna karta rozszerzen no moze poza
    > tunerem TV i oczywiscie grafika ?

    A co, to jakiś problem?

    Właśnie pracuję na takim, co ma włożoną sieciówkę, tuner TV,
    host-adapter SATA i dodatkowy kontroler USB.

    A w serwerze mam dwie sieciówki, host-adapter SATA i host-
    adapter SCSI.

    Owszem, nowe komputery do prostych zastosowań biurowych mogą
    nie mieć (i najczęściej nie mają) kart rozszerzeń. Ale 4-5-
    letni sprzęt wcale nie jest jeszcze jakimś zabytkiem, a i do
    nowego komputera ktoś może chcieć dołożyć drugą sieciówkę,
    lepszą kartę dźwiękową czy jakąś kartę pomiarową.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |