  • 51. Data: 2019-10-11 20:49:21
    Temat: Re: Moje auto elektryczne ...
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 11.10.2019 o 17:22, Cavallino pisze:

    > Alternatywą jest wpłata kaucji gotówką (lub kartą).

    pytanie czy w każdej wypożyczalni, no i pewnie trzeba o tym wcześniej
    pomyśleć. Z kartą myśleć nie trzeba ;)

    Lukasz

  • 52. Data: 2019-10-14 08:56:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, October 11, 2019 at 5:52:19 PM UTC+2, ddddddddddddd wrote:

    > tu raczej trzeba wykonać telefon do wypożyczalni, zwykle jest info np.
    > Fiat 500 lub podobny - podobny oznacza że możesz dostać smarta z
    > automatem albo Focusa bo mniejszych nie mają...

    dokladnie, np. ja ostatnio rezerwowalem Citroena C3 benzyna (najtansze diesle byly z
    50% drozsze - jakas alfa), a dostalem Opla Crossland X diesla (byc chcieli mi dac cos
    jeszcze innego, bo mila pani pytala, czy zamiast manuala moze byc automat, ale
    uparlem sie na manualna skrzynie-taka zamawialem ;) )

    BTW byla mocno niezadowolona, ze nie chcialem extra ubezpieczenia wykupic,
    obnizajacego przy okazji kaucje (juz nie pamietam, ale drozej o ceny wynajmu )

    Ja miale w warunkach wpisane, ze tylko karta __kredytowa__ (tylko Visa/MC/DC/AEx), z
    czerwonym dopiskiem "debetowe i gotowka nie sa akceptowane!"

  • 53. Data: 2019-10-14 16:16:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WS,

    Monday, October 14, 2019, 8:56:02 AM, you wrote:

    [...]

    > Ja miale w warunkach wpisane, ze tylko karta __kredytowa__ (tylko
    > Visa/MC/DC/AEx), z czerwonym dopiskiem "debetowe i gotowka nie sa akceptowane!"

    Na debetowej nie można założyć blokady tak jak na kredytowej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2019-10-14 16:40:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello WS,
    Monday, October 14, 2019, 8:56:02 AM, you wrote:
    [...]

    >Na debetowej nie można założyć blokady tak jak na kredytowej.

    Nie mozna ?
    Polowa platnosci wpada mi najpierw w "blokade".
    Na stacji samoobslugowej tez nie ma problemu - najpierw blokuje np
    200zl, a potem rozlicza tyle ile wyszlo.

    Ale moze to jakies inne blokady ?

    Na pewno kredytowka jest jakims objawem zaufania - przynajmniej bank
    klientowi ufa ..

    J.

  • 55. Data: 2019-10-15 10:31:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

> [...]
    > Na stacji samoobslugowej tez nie ma problemu - najpierw blokuje np
    > 200zl, a potem rozlicza tyle ile wyszlo.

    Zapewne. Może na debetowej tylko krótkotrwałe?

    Zauważyłem różnicę przy płatności za usługi Google. Jak była ustawiona
    kredytowa, to blokada wskakiwała 19-go każdego miesiąca a 21-go
    wskakiwało potrącenie. Niestety, niezależne od blokady. I bank mnie co
    miesiąc wkurwiał trzymaniem przez 14 dni, akurat okrakiem na okresie
    rozliczeniowym, pieniędzy bez sensu.
    Zmieniłem płatność na debetową - nie ma blokad 19-go.

    > Na pewno kredytowka jest jakims objawem zaufania - przynajmniej bank
    > klientowi ufa ..

    W momencie, gdy banki wciskają karty nawet żebrakom?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2019-10-15 12:10:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,

    >W momencie, gdy banki wciskają karty nawet żebrakom?

    Ale debetowe.
    Bo kredytowe ... zebrak wyda, ale nie splaci ...

    J.

  • 57. Data: 2019-10-15 12:54:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, October 15, 2019, 12:10:17 PM, you wrote:

    > Ale debetowe.
    > Bo kredytowe ... zebrak wyda, ale nie splaci ...

    Kredytowe też.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2019-10-15 13:26:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 16:16:05 UTC+2 użytkownik RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Na debetowej nie można założyć blokady tak jak na kredytowej.
    Można
    Na dzisiaj niektórych kart nie odróżnisz czy to debetówka czy kredytówka.

  • 59. Data: 2019-10-15 14:15:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..

    >Kredytowe też.