  • 1. Data: 2015-04-12 21:46:03
    Temat: uszkodzony WD
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy to możliwe, żeby instalka Windws XP spowodowała awarię dysku
    twardego WD SATA?

    zainstalowałem windowsa, po czym próbuję uruchamiać, a kompiuter
    zawiesza sie na wykrywaniu dysku przez BIOS, pisze, że widzi dysk i na
    tym tak wisi...

    pomoże Ktoś?

  • 2. Data: 2015-04-12 21:59:50
    Temat: Re: uszkodzony WD
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    podpiąłem dysk do innego kompa przez USB i działa, jest OK...

    czemu mi na starej płycie do Pentium 4 wisi na BIOSie?

    może to byc jakiś problem z kompatybilnością?

  • 3. Data: 2015-04-12 22:15:45
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    założyłem zworkę na 5-6 ale nic to nie pomogło...

  • 4. Data: 2015-04-12 22:33:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > założyłem zworkę na 5-6 ale nic to nie pomogło...

    modele to WD10EARS i P4i48

  • 5. Data: 2015-04-13 09:02:10
    Od: " 666" <...@...6>

    Animka.

    -----

  • 6. Data: 2015-04-13 10:07:07
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2015-04-13 o 09:02, 666 pisze:
    > Animka.
    >

    > -----

    10/10 :D

    --
    sandman

  • 7. Data: 2015-04-13 13:08:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    platformowe głupki napisa?(a):

    [...]

    > pomoże Ktoś?

    To nowy dysk czy już wcześniej działał? Jaką masz płytę główną?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 8. Data: 2015-04-13 13:31:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pisałem: modele to WD10EARS i P4i48

    instalowałem 10x slackware, ale mi się nie udało,

    wczoraj podkusiło mnie zainstalować Win XP,

    pierwszy etap instalki przeszedł, a po reboocie

    zwisa na BIOSie...

    dysk wyjąłem i podpiąłem po USB - działa...

  • 9. Data: 2015-04-13 16:17:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    platformowe głupki napisa?(a):

    > pisałem: modele to WD10EARS i P4i48

    Ta płyta to do muzeum... ;) Ktora wersja BIOS?

    Windows XP o ile pamiętam nie zawiera sterownikow do portow SATA i
    trzeba je wgrac w trakcie instalacji (F6). Może zapytaj na grupie o XP?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 10. Data: 2015-04-13 16:20:13
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to był SP3, widział dysk sata, więc stery ma...

    poza tym na tej starej płycie winda ma wszystkie stery...