  • 11. Data: 2019-04-15 14:29:39
    Temat: Re: Montaż podgrzewanych siedzeń - da się w profesjonalny sposób?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 13.04.2019 o 10:57, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:5cb0aef8$0$517$65785112@news.neostrada.pl...

    > Montowałem w swoim autku jakieś dwa lata temu zestaw z ebaya, koszt z
    > wysyłką maty na oba fotele z okablowaniem, bezpiecznikiem, przekaźnikiem
    > itp. to ok. 135 PLN. Robota na dwa popołudnia, najtrudniejsze zdjęcie
    > tapicerki z fotela.
    > Fotel wymontujesz samodzielnie(odpiąć akku!), jeśli nie poradzisz sobie
    > z tapicerką, to szukaj raczej tapicera, nie mechanika + ew.elektryka.

    Pytanie czy w danym aucie da się zdjąć samą tapicerkę z fotela, bo sporo
    aut np. Francuzy mają gąbkę zintegrowaną z tapicerką. Wtedy nawet żaden
    tapicer nie chce tego próbować naprawiać, a w Peugeocie 307 niszczył się
    lewy boczek w siedzisku kierowcy (ot taka wada tego auta)...
    I aby to naprawić trzeba było szukać foteli np. od angola i przekładać
    same siedzisko.

    Ja bym poszukał ori foteli z grzaniem, do tego wiązkę oraz włącznik. No
    chyba, że Yaris III nie ma nawet w opcji grzania stołków...

  • 12. Data: 2019-04-23 19:24:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:q91tfi$s7f$1@gioia.aioe.org...
> [...]
    > auta)...
    > I aby to naprawić trzeba było szukać foteli np. od angola i przekładać

    W corolli, lancerze, asx i outlanderze da się bez problemu, yarisa nigdy
    nie miałem. Ale obstawiam, że we wszystkch japończkach będzie podobnie.

    --
    Yogi(n)