  • 1. Data: 2015-07-06 18:42:13
    Temat: Motee
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.indiegogo.com/projects/motee-the-motor-c
    ontroller-reinvented#/story

    Jak myslicie - przyjmie sie ?

    O cenie na razie nie pisza ...

    J.

  • 2. Data: 2015-07-06 19:45:40
    Temat: Re: Motee
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jak myslicie - przyjmie sie ?

    Trudno powiedziec, wielkosc sprzedazy jest tak samo zagadkowa, jak
    parametry;-)

    > O cenie na razie nie pisza ...

    Przeca pisa, 9 $.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2015-07-06 19:47:33
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-07-06 o 19:45, Pawel O'Pajak pisze:

    > Przeca pisa, 9 $.
    a przy za 4 to nawet do 32$ zeszła ;)

  • 4. Data: 2015-07-06 20:34:58
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-07-06 o 19:47, Jawi pisze:
    > a przy za 4 to nawet do 32$ zeszła ;)
    na drugie to ja mam "gramatyczny" ;)

  • 5. Data: 2015-07-06 20:55:30
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    J.F. wrote:

    > https://www.indiegogo.com/projects/motee-the-motor-c
> [...]
    A ma to jakieś praktyczne zastosowanie?

    jp

  • 6. Data: 2015-07-07 18:28:50
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Mon, 6 Jul 2015, J.F. wrote:

    > https://www.indiegogo.com/projects/motee-the-motor-c
    ontroller-reinvented#/story

    > Jak myslicie - przyjmie sie ?

    Prawie 2 razy mniejszy regulator 3f z obciążeniem 3A można kupić bez
    łaski za $7. I wgrać alternatywny (open source) soft. Czyli nie jest
    ani 'tiniest' ani 'smartest'.

    Co do 'smartest' czy 'reinventend', to w zasadzie zrobili mniejszą płytkę
    do DRV8830 niż konkurencja: https://www.sparkfun.com/products/11890
    Chińczycy na ebayu mają je już po $4.75 (z przesyłką).
    Sparkfun robi to już od ponad roku i udostępnia też biblioteki, więc po co
    pisać od nowa? No, może na RPI, ale nie sprawdzałem czy też już czegoś
    gotowego nie ma :-)

    W zasadzie niszowy produkt dla innych niezorientowanych ludzi bawiących
    się małymi robocikami.

    Ale się chłopaki przynajmniej czegoś nauczą :-) Za 24 dni zobaczymy czy w
    bolesny sposób :-)

    Zwłaszcza, że poskąpili miedzi na chłodzenie chipa :-)

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 7. Data: 2015-07-07 20:03:03
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 06.07.2015 18:42, J.F. wrote:
    > https://www.indiegogo.com/projects/motee-the-motor-c
    ontroller-reinvented#/story

    > Jak myslicie - przyjmie sie ?
    >
    > O cenie na razie nie pisza ...
    >
    > J.

    Bez sensu, 9 dolców za coś co może ogarnąć jeden silnik i jeszcze trzeba
    przez I2C to poganiać? Za 4 dolce można bezpośrednio w Pololu kupić
    takiej samej wielkości płytkę z DRV8835, która ma wyjścia na dwa silniki
    i jest po ludzku sterowana PWM.

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2015-07-10 20:37:42
    Od: k...@g...com

    A jaki jest ten alternatywny regulator za $7 i co to za alternatywny (open source)
    soft?