  • 21. Data: 2018-01-22 11:22:27
    Temat: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-01-22 o 08:22, Kris pisze:

    > Z ciekawości:
    > Co za bzdury są związane z umową?
    > Z 15 już mam dwa numery na abonament w era/tmobile, chyba ok 2-3 lata obsługuje i
    opłacam 4 abonamenty w Nju i żadnymi bzdurami mnie nie zaskoczyli

    Choćby konieczność jej wypowiadania. Normalnie na uszach musiałem wręcz
    stawać aby swoją rezygnacja zadowolić firmę O. Z C+ było bardzo
    podobnie, tak że teraz unikam podpisywanie wszelakich cyrografów jak
    zarazy.

  • 22. Data: 2018-01-22 12:16:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 11:22:13 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Choćby konieczność jej wypowiadania.
    A co to za problem meila wysłąc czy nawet zwykły list?
    Jeśłi juz wypowiedziećź jest koniecznosć
    Normalnie na uszach musiałem wręcz
    > stawać aby swoją rezygnacja zadowolić firmę O. Z C+ było bardzo
    > podobnie, tak że teraz unikam podpisywanie wszelakich cyrografów jak
    > zarazy.
    Ja dzięki abo może i kilka złotych miesięcznie przepłacam
    Ale patrząc chociażby na tą grupę to praktycznie 99% postów mnie nie dotyczy
    Nie mam problemu jakim kodem i kiedy przedłużyć promocję, nie mam problemu z
    przenosinami numeru, nie są dla mnie problemem jakieś pakiety i ich kody oraz terminy
    ich wysyłania
    Generalnie chyba z 90% postów tu to pytania/problemy z prepaidami
    Czytam to nijako z boku bo dzięki abonamentowi mnie to nie dotyczy.
    Święty spokój ma też swoją cenę

  • 23. Data: 2018-01-22 13:19:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-01-22 o 12:16, Kris pisze:

    > Święty spokój ma też swoją cenę

    Jeszcze większy spokój jest jak się w ogóle z telefonu zrezygnuje.
    Pomyśleć, że jakieś 10 lat temu jak człowiek nie odebrał telefonu
    stacjonarnego to dzwoniący dawał drugą szansę, bo a nuż ktoś w klopie
    siedzi i dzwonił za 10-15 minut, jak i po tym nie odebrano telefonu to
    przyjmowało się, że po prostu delikwenta w domu nie ma i był koniec
    tematu. Ja jakiś czas temu nie odebrałem komórki od matki, nie pamiętam
    czy nie słyszałem czy nie chciało mi się odebrać, to w ciągu 30 minut
    miałem na chatę wjazd troje członków rodziny, bo może zasłabłem albo
    dostałem zawału.

  • 24. Data: 2018-01-22 13:50:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 13:19:59 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Jeszcze większy spokój jest jak się w ogóle z telefonu zrezygnuje.

    To fakt
    Ja to realizuję w ten sposób ze po 17tej telefon odkładam na połke
    Jak dzwoni a jestem w pobliżu to odbierama
    Ale jak po 177tej czy tam w sobotę, niedziel idę na zakupy, na rower, do lasu itp to
    przeważnie telefon zostawiam w domu
    A znam takich co do sracza z telefonem chodzą
> [...]
    > czy nie słyszałem czy nie chciało mi się odebrać, to w ciągu 30 minut
    > miałem na chatę wjazd troje członków rodziny, bo może zasłabłem albo

    Miałem odwrotnie- jak mama(mieszka sama) cały wieczór telefonu nie odbierała to
    wsiadłem w auto i jechałem kilkanaście km żeby sprawdzić czy wszystko w porządku
    Było w porządku tylko telefon się "wyciszył";)

  • 25. Data: 2018-01-22 14:07:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-21 o 21:39, ToMasz pisze:
    > Przenosze numer czesto. gdzies w nocy przestaje dzialac, o swicie dziala
    > nowy. nigdy nie bylo przestoju. pakiety na darmowe rozmowy wychodzace
    > moga wymagac paru godzin, albo dnia. gadac mozna, ale nie za darmo.ten
    > sam numer mam tez 15 lat. przeciez wiesz ze mozna go przenosic.....
    > ToMasz

    Jak to zrobić w praktyce? wydzwonić te 500 zł?
    Pytam ja. Pracujący ojciec rodziny który używa no limit za 30 zł i ma w
    du... liczenie minut i zawracanie głowy przenosinami?

    Ile realnie wyciągnę z tego interesu? 100 zł?

    Warto? Nie szkoda życia? :-)

  • 26. Data: 2018-01-22 14:31:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-21 o 21:47, ToMasz pisze:
    > ze co? nie bedze działać jak upadnie telefon, jak sie rozladuje bateria,
    > a ty sie o doladowanie martwisz? nit twoj problem. ty zaplacisz za 150
    > dni 500zł ja zero. ty bedziesz placił dalej - ja nie.

    Jako dorosły człowiek z umysłem cokolwiek ścisłym biorąc pod uwagę różne
    aspekty w tym również swój czas (cena Twojego może być inna) podjąłem
    decyzję że opłaca mi się płacić abo za 3 numery ok 100/ mies. wszystkie
    nolimit opłacony poleceniem zapłaty.
    Jeśli twierdzisz że nie umiem liczyć i nie jestem oszczędny to Twój
    problem :-)

    PS. Moim teraz obowiązkiem jest co 2 lata przypilnować nowej umowy żeby
    była jeszcze bardziej korzystna. Jakoś się udaje :-)

    PS. 2. Ciągle będę przypominał że mam za 1 zł tel. stacjonarny głównie
    do obierania który fizycznie zachowuje się jak komórka i działa nie
    tylko w wyznaczonej strefie. Ale o tym cicho sza :-)

    Taki co to jak nie dzwonię to nie płacę znaczy 1 zł/mies. ;-)

  • 27. Data: 2018-01-22 17:29:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jeśli twierdzisz że nie umiem liczyć i nie jestem oszczędny to Twój
    > problem :-)
    jeśli gdzieś tak napisałem to przepraszam.

    > PS. 2. Ciągle będę przypominał że mam za 1 zł tel. stacjonarny głównie
    > do obierania który fizycznie zachowuje się jak komórka i działa nie
    > tylko w wyznaczonej strefie. Ale o tym cicho sza :-)
    może operatorzy obniżyli cenę abonamentu na stacjonarne komórki, bo
    prawdziwe abonamenty na komórki są tańsze (5zł/rok = 12x30 minut), albo
    numer stacjonarny można przenieść do operatora voip. Tam gdzie jest net
    i smartfon tam masz stacjonarny.

    ToMasz

  • 28. Data: 2018-01-22 17:41:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jak to zrobić w praktyce? wydzwonić te 500 zł?
    różnie bywa. ja sięgnę limitu czasu, nie limitu pieniędzy.
    > Pytam ja. Pracujący ojciec rodziny który używa no limit za 30 zł i ma w
    > du... liczenie minut i zawracanie głowy przenosinami?
    zapłacisz za wygodę swoją pracą. jak "srasz" pieniędzmi na boki, to
    niema tematu. ja swoim dzieciom tłumaczę tak: Czego teraz nie
    zaoszczędzę, tego wy nie dostaniecie w spadku. A teraz zaoszczędzone
    100zł, za dwadziescia lat będzie dużo większą kwotą.
    > Ile realnie wyciągnę z tego interesu? 100 zł?
    sto złotych, razy pięć miesięcy. na tej jednej promocji. ja przez
    ostatnie 8 miesięcy miałem nolimit za 25zł. chcesz biling?

    > Warto? Nie szkoda życia? :-)

    to zależy od wypłaty i tego co się robi po pracy. ja na przenosiny
    zmarnuje dwie godziny. czytanie grupy dyskusyjnej, odwiedzanie stron
    operatorów i wycieczka do salonu. przez dwie godziny po 8 godzinach
    obowiązkowej pracy, nie zarobię nic. poprostu mniej posiedzę przed
    monitorem. nie pogram w Quaka, nie pooglągam demotywatorów. rocznie
    zaoszczędze (nie wydam) ok 200-300 zł na każdą osobę w rodzinie. W
    orange jest promocja "zaproś do sieci" w której bonusy otrzymują dwie
    osoby, zapraszająca i zaproszona. "zapraszająca" karta sim z internetem,
    powędruje do modemu, który będzie używany przez dziecko w znajomej
    biedniejszej rodzinie, której niestać na internet w domu za 49.99

    ToMasz

  • 29. Data: 2018-01-22 18:19:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-22 o 17:29, ToMasz pisze:
    Tam gdzie jest net
    > i smartfon tam masz stacjonarny.

    Mój jest leszy. Numer stacjonarny (zwykły np. z kierunkowym 81)
    obsługuje się jak zwykła komórka. W praktyce działająca w całym kraju.
    Rozmowy do Pleja znaczy większości rodziny gratis.

    I kto tu jest oszczędny? ;-)

  • 30. Data: 2018-01-22 22:25:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.01.2018 o 18:19, z pisze:
> [...]
    > obsługuje się jak zwykła komórka. W praktyce działająca w całym kraju.
    > Rozmowy do Pleja znaczy większości rodziny gratis.

    bez telefonu stacjonarnego domowego w Pleyu, masz dwa albo trzy inne w
    pleyu. tak więc możesz z każdego z nich za darmo dwonić do rodziny, ale
    mało tego, z domowego też możesz dzwonić za darmo. szach mat. jesteś
    mistrzem oszczędności.
    ToMasz