  • 11. Data: 2015-08-25 23:37:03
    Temat: Re: Multimetry Kyoritsu
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2015-08-25 o 17:02, Mirek pisze:

    > Miałem dwa - GP i Energizer. Obydwa padły po kilku ładowaniach.
    > Nie wiem czy problemem są kontakty pomiędzy ogniwami czy rozrzut
    > parametrów, ale jeśli kogoś zapytam kto używał to nie długo.

    mam ze 3 sztuki od co najmniej 3 lat - jedną Vartę Ready2Use i chyba dwa
    Lidlowe ( na pewno jeden z nich z Lidla) - wszystkie działają
    prawidłowo. Używane w pirometrze Voltcrafta, multimetrze Fluka i czym
    popadnie. Kiedyś od zwarcia w obwodzie zasilanym w Varcie odkształciła
    się nawet plastikowa obudowa, ale zauważyłem aby jej to jakoś
    zaszkodziło. Wszystkie ładowane są z przemysłowego zasilacza 12V poprzez
    opornik szeregowy a nie specjalizowaną ładowarką.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 12. Data: 2015-08-26 07:17:56
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Tue, 25 Aug 2015 22:51:25 +0200, janusz_k napisał/a:

    [ciach]
    > A masz zasilacz laboratoryjny? bo ja tak i nim ładuję :)

    Niestety nie.

    Bo(o)t manager

  • 13. Data: 2015-08-27 21:05:56
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-26 o 07:17, Bo(o)t manager pisze:
    > On Tue, 25 Aug 2015 22:51:25 +0200, janusz_k napisał/a:
    >
    > [ciach]
    >
    > Niestety nie.

    No to musisz sobie kupić ładowarkę 9V-tową jest tego pełno
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string
    =%C5%82adowaka%209V&bmatch=s0-uni-1-4-0820

    --
    Pozdr

    Janusz_K