  • 11. Data: 2009-02-01 11:51:04
    Temat: Re: Muzyka w tle strony w zgodzie ze standardami
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 31-01-2009 o 16:17:38 Broda <r...@i...pl> napisał(a):

    > ethanak, nie filozofuj.
    > Chodzi o to, że kobieta sama decyduje, komu daje wizytówkę, sama
    > decyduje kto odwiedzi jej stronę.

    A Ty nie decydujesz, kto jest Twoim klientem? ;) Szkoda.

    > zaskoczona muzyką, gdyż wręczając wizytówkę nasza artystka powie: na tej
    > stronie może mnie Pan/Pani usłyszeć mnie w innych utworach... Gdyż taka
    > idea przyświeca tej stronie.
    > A może faktycznie nie lubi niewidomych i robi tą stronę im na złość, he?

    Robi na złość każdemu, kto potrafi otwierać dwie strony na raz.
    Oraz każdemu, kto słucha muzyki na komputerze. Oraz każdemu, kto
    ogląda strony w nocy... Serio, musimy przez to milionowy raz przechodzić?

    --
    Maciej Łebkowski

  • 12. Data: 2009-02-01 15:47:31
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 12:51:04 +0100, Maciej Łebkowski napisał(a):

    > [...]
    > Robi na złość każdemu, kto potrafi otwierać dwie strony na raz. Oraz
    > każdemu, kto słucha muzyki na komputerze. Oraz każdemu, kto ogląda
    > strony w nocy...

    Oraz każdemu który ma więcej niż jedną kartę dźwiękową...

    > Serio, musimy przez to milionowy raz przechodzić?

    My nie, ale Broda pewnie musi...

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!