  • 11. Data: 2020-03-23 14:38:04
    Temat: Re: Mycie pojazdów samochodowych ...
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-03-2020 o 13:40, J.F. pisze:

    > Na wyschniecie za wczesnie - to jakby stare, trudno zmywalne kropki.

    No jak to żywica, albo coś podobnego, to nie mycie ciśnieniowe jest
    winne, gąbką też samo nie zejdzie.

    > Z wlasna szczotka na myjnie ?

    Oczywiście.

    > O tym nawet nie pomyslalem ... ale czemu nie ...

    Czasem jest zakaz - bo masz płacić za każdą minutę którą stoisz.
    Ale ja mieszkam daleko od osiedli bloków, więc kolejki zazwyczaj nie ma
    i nikomu tak nie przeszkadzam, zresztą to trwa góra 2-3 minuty.

  • 12. Data: 2020-03-23 14:55:42
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-03-23 13:40, J.F. wrote:
    [...]
    > Z wlasna szczotka na myjnie ?
    > O tym nawet nie pomyslalem ... ale czemu nie ...

    Właśnie też wpadłem na ten pomysł czytając wątek. U mnie do klapy
    bagażnika (Corsa) brud się czepia mocno i nic poza szczotką go nie
    rusza. O dziwo, drzwi, tam gdzie syf spod przednich kół osiada,
    ciśnieniowo myją się dobrze. Z drugiej strony, po co tak picować auto z
    zewnątrz, skoro w środku mam grubą warstwę kurzu i co najmniej jedną
    pajęczynę. :-) No bo prawdziwy mężczyzna musi mieć chlew w aucie. :-)

  • 13. Data: 2020-03-23 15:13:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-03-2020 o 14:55, JDX pisze:
    > On 2020-03-23 13:40, J.F. wrote:
    > [...]
    >
    > Właśnie też wpadłem na ten pomysł czytając wątek.

    Nie wpadłeś, tylko go przeczytałeś, przecież o tym pisałem.

  • 14. Data: 2020-03-23 16:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    Na myjce ze szczotka za 6zł da rade umyc małego busa.
    Za 10zł to juz sie mozna pobawic ;-D
    Te myjki które myją bezdotykowo to jakos nigdy nie domywaja do konca -
    nie lubie ich. Tylko szczotka.

    > Wy chyba domu nie macie. To ja się nie chcę p...ć z jeżdżeniem na
    > myjnię jak to samo mogę zrobić pod domem.

    Pomijajac to ze samoxchód słuzy do jezdzenia a dziennie przejezdzam
    pewnie obok 20 myjni to nawet w promieniu 2-3 kilometrĂłw mam 4 myjki...
    15 minut i auto umyte.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 15. Data: 2020-03-23 17:45:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 16:59, Budzik pisze:

    > 15 minut i auto umyte.

    I ile razy dziennie musisz myć?

  • 16. Data: 2020-03-23 18:34:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-23 13:02, J.F. wrote:

    > A to nie pod domem, bo zakaz :-)
    > No chyba, zeby tak plac z odstojnikiem zrobic :-)
    >
    > A tak swoja droga - przyjdzie deszcz, splucze ten brud z auta prosto do
    > kanalizacji deszczowej ... co oni kombinuja ...

    To samo co z koronawirusem. Dzisiaj w każdym sklepie armagedon był. Tu
    koszyki, tam 1 osoba w środku, gdzie indziej mycie rąk, a jeszcze gdzie
    inadziej kolejka na pół parkingu.

  • 17. Data: 2020-03-23 18:37:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-23 13:40, J.F. wrote:

    > Z wlasna szczotka na myjnie ?
    > O tym nawet nie pomyslalem ... ale czemu nie ...

    Nie prościej pod domem?

  • 18. Data: 2020-03-23 18:45:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-23 12:39, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > domu nie mamy, mamy mieszkanie :-(

    Po blokiem to nawet nie wypada już, ale i tak chodziło o to czy można.

    > Myjni mam kilka w okolicy i to naprawde zadna wyprawa.
    >
    > Ale ... po tej recznej/cisnieniowej mam wrazenie, ze auto jakies takie
    > niedomyte ...
    >
    > I nie wiem - myc dluzej, czy krocej, bo jak mam byc niedomyte, to
    > wystarczy szybko oplukac :-)

    Do ręcznej zawieź, niech Ci umyją :-

  • 19. Data: 2020-03-23 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > I ile razy dziennie musisz myć?

    hmm, nie podchodze do auta jak do mycia rąk - myje wtedy kiedy jest juz
    brudne w sposób przeszkadzajacy mi w uzytkowaniu, na pewno nie czesciej
    niz raz w miesiacu, no chyba ze jakos wyjatkowo je wychlapie na jakims
    błocie etc.
    A dlaczego pytasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 20. Data: 2020-03-23 19:49:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 18:59, Budzik pisze:
> [...]
    > brudne w sposób przeszkadzajacy mi w uzytkowaniu, na pewno nie czesciej
    > niz raz w miesiacu, no chyba ze jakos wyjatkowo je wychlapie na jakims

    Bo widzę, że ktoś porusza problem mycia samochodu,
    jakby to była codzienna czynność i drążąca kieszeń.
    Jak ktoś zaczyna analizować czy wydać 4zł czy 6zł na mycie,
    to miałem wrażenie, że to ma znaczenie, bo myje co 3 godziny.