  • 31. Data: 2017-06-19 12:37:31
    Temat: Re: Myjk. autobus winny.
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 12:04:11 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Jesteś kretynem?
    > Piszesz, że autobus ma pierwszeństwo, a następnie że nie ma.
    > Lecz się!

    Może troche więcej zrozumienia kosztem buraczenia?
    Autobus jedzie po drodze z pierwszeństwem. Ale skręt w prawo jest bezkolizyjny.
    W efekcie jadąc zgodnie z przepisami to autobus powinien jechac prosto aż skończy sie
    linia ciągła, potem ustąpić musi pierwszeństwa temu który skręcił aby móc wjechac na
    przystanek.

    To skrzyzowanie jest ok ale przystanek jest postawiony z dupy.

    Gdyby te wysepke zlikwidować i autobusowi pozwolić na jazde prosto to wtedy sie
    sytuacja odwraca. Autobus ma cały czas pierwszeństwo a ten skręcający w prawo musiał
    by mu ustąpić. Ale w tak wymalowanym skrzyżowaniu autobus ma pierwszeństwo tylko
    względem tych co jadą na wprost i w lewo.

    Mniej buraczenia proszę.

  • 32. Data: 2017-06-19 12:41:52
    Temat: Re: Myjk do tablicy.
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    tom w

> [...]

    [...]

    > Chyba "zawsze" tak było.

    > W 1983 było tak:

    Ale to wieśniaczek jest... "Za komuny było lepiej, po co to zmienino"...

    <http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU196105
    30295+1984%2401%2401&min=1>

    Upsss, nie zmieniono, ino beret wieśniaczka już bardzo zryty...

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2017-06-19 12:56:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >https://www.youtube.com/watch?v=HMyqGmjeb2c
    >Kto winny?

    A bedzie rozwiazanie ?
    Tzn komu policja zaproponowala mandat.
    Czy nie bedzie, bo "nic sie nie stalo" ?

    Bo tak mi sie widzi, ze policja mogla zaproponowac dwa mandaty, a
    potem ewentualnie dwie sprawy sadowe, a w sadach to wiadomo - roznie
    moze byc.

    Za to bardzo mnie ciekawi co z wyplata z OC w razie obustronnej winy
    :-)

    J.

  • 34. Data: 2017-06-19 13:08:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-19 o 12:37, s...@g...com pisze:

    > Może troche więcej zrozumienia kosztem buraczenia?

    Jakiego zrozumienia? Dla debila piszącego dwa przeciwstawne twierdzenia
    na raz?
    K... mać!
    Kolejny kretyn!
    Ty naprawdę uważasz, że autobus pierwszeństwo ma i jednocześnie nie ma?
    Ręce opadają...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 35. Data: 2017-06-19 13:15:05
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w

    > W dniu 2017-06-19 o 10:39, WoMa pisze:
    [...]
    > Jesteś kretynem?

    Jesteś kretynem!

    > Lecz się!

    Najpierw sprawdź co kto napisał. Potrafisz?
    Potrafisz przeprosić?

    --
    'Tom N'

  • 36. Data: 2017-06-19 13:46:33
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 13:09:06 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    > K... mać!
    > Kolejny kretyn!
    > Ty naprawdę uważasz, że autobus pierwszeństwo ma i jednocześnie nie ma?

    Ano opadają. Bo widze ze czytac ze zrozumieniem to nie umiesz.
    Przerosło cie. Napij sie kawy czy cos, przeczytaj ponownie i zrozumiesz o czym sie tu
    pisze.

  • 37. Data: 2017-06-19 14:14:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Jun 2017 12:14:06 +0200, w <oi885f$1es$1@node2.news.atman.pl>,
    Wiesiaczek <W...@v...pl> napisał(-a):

    > Czy ktoś pamięta, kiedy to zmieniono i po co?

    Nigdy nie zmieniono, widocznie ktoś Ci bzdur nakładł do głowy.

  • 38. Data: 2017-06-19 14:29:45
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-06-18 o 21:32, Shrek pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=HMyqGmjeb2c
    >
    > Kto winny?
    >
    > Shrek
    Była już chyba podobna dyskusja tutaj dotycząca znaku w takiej sytuacji:

    https://www.google.pl/maps/@52.3031194,20.9436339,3a
    ,75y,240.43h,82.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3Qs0_64dE7zc
    2xOdNgSa5g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Konkluzja była taka, że jak oznakowanie poziome przysypie śnieg to ten
    znak ma wtedy sens/zastosowanie. Tutaj śniegu nie było więc winny raczej
    kierowca autobusu.

  • 39. Data: 2017-06-19 15:11:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-18 o 21:32, Shrek pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=HMyqGmjeb2c
    >
    > Kto winny?
    >
    > Shrek

    Obaj.
    Osobowy za nieustąpienie pierwszeństwa, autobus za jazdę po powierzchni
    wyłączonej z ruchu.

  • 40. Data: 2017-06-19 15:38:20
    Temat: Re: Myjk.
    Od: "WoMa" <p...@w...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Obaj.
    > Osobowy za nieustąpienie pierwszeństwa, autobus za jazdę po powierzchni
    > wyłączonej z ruchu.

    Ręce opadają.
    Wszystko w watku opisane, wyjasnione, a ty jak byłeś głupi tak pozostałes
    głupi.