  • 51. Data: 2017-06-19 21:13:31
    Temat: Re: Myjk do tablicy.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2017 o 11:52, RadoslawF pisze:

    > To znak dla jadących na wprost i skręcających w lewo.
    > Ten skręcający w prawo jedzie swoim pasem i to kierowca autobusu
    > popełnił wykroczenie a nie kierowca osobówki.

    Sprytne tłumaczenie, ale na wjzadach na autostrady nie ma jadących na
    wprost i w lewo a trójkąty stoją.

    Moje ulubione:

    https://www.google.pl/maps/@52.2598565,20.9504279,3a
    ,75y,245.71h,92.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAnD
    xALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Zwróć uwagę na linię;)

    Shrek

  • 52. Data: 2017-06-19 21:15:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2017 o 11:50, tom pisze:

    > Dodatkowo, jak są równorzędne, to zawsze się może zdarzyć, że jeden będzie
    pokazywał co innego niż drugi.
    > Jakby ustalono hierarchię, byłoby lepiej.

    Już problem tego co znaki maluje, żeby się nie wykluczały a uzupełniały.

    Shrek

  • 53. Data: 2017-06-19 21:16:35
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-06-19 o 06:34, cef pisze:

    > Nigdzie nie zjechał.
    > Może jechać nawet pod prąd i mieć pierwszeństwo.

    dobry sposób na zrobienie remontu na czyjś koszt. wyskakiwać na
    skrzyżowania z jednokierunkowych z pierwszeństwem pod prąd. bo wiadomo,
    że ci bez pierwszenstwa będą patrzeli w przeciwną stronę...

    daj znać kiedy wygrasz pierwszą sprawę :-)

    a.

  • 54. Data: 2017-06-19 21:18:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2017 o 14:29, spider pisze:

    > Konkluzja była taka, że jak oznakowanie poziome przysypie śnieg to ten
    > znak ma wtedy sens/zastosowanie. Tutaj śniegu nie było więc winny raczej
    > kierowca autobusu.

    Dlatego czekam na Myjka. Bo on wtedy brał z tego co pamiętam udział i
    miał inne zdanie (wydaje mi się że r...@k...pl również;)

    Shrek

  • 55. Data: 2017-06-19 21:22:30
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-06-19 o 21:13, Shrek pisze:

> [...]
    > Moje ulubione:
    > https://www.google.pl/maps/@52.2598565,20.9504279,3a
    ,75y,245.71h,92.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAnD

    O co tu kurwa chodzi?! Trzeba się warunkowo zatrzymać, na swoim pasie,
    by ustąpić pojazdom, które nie mogą tam wjechać... WTF?! Jak myślę o
    idiotach, którzy znakują nasze drogi, to zaczynam się bać siadania na
    trzeźwo za kółko.

  • 56. Data: 2017-06-19 21:26:13
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Już wiedzą.
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,grozny-m
    anewr-autobusu-potem-wyzwiska-kierowca-na-dywaniku,2
    34744.html

    "Wzięli na dywanik bo przeklinał"... ja pierdolę...

  • 57. Data: 2017-06-19 21:36:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2017 o 21:22, PlaMa pisze:

> [...]
    > by ustąpić pojazdom, które nie mogą tam wjechać... WTF?! Jak myślę o
    > idiotach, którzy znakują nasze drogi, to zaczynam się bać siadania na

    To akurat Czesi malowali i myślę, że mogło to mieć wpływ (gdzieś jeszcze
    na tej przebudowanej S8 są takie kwiatki), choć nie poowinno.

    Najlepsze jest to, że złosiłem i nie wiem czy na skutek mojego
    zgłoszenia cz tak po prostu poprawiono... zmieniając linie jednostronnie
    przerywaną na przerywaną (choć nie ma to praktycznie żadnego sensu - nie
    prowadzi tamtędy żadna "oficjalna" relacja.

    Shrek

  • 58. Data: 2017-06-19 21:41:48
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Chyba komuś chodziło o to, by włączający się z prawego pasa ustępowali pierwszeństwa
    tym na lewym pasie. Ale wykonanie słabe. IMO, to chyba logiczne, że chcąc zmienić pas
    na lewy, trzeba sprawdzić czy jest wolny. A nadmiar informacji na drodze tylko
    komplikuje jazdę, bo trafi się jakaś sierota i zamiast pomału jechać i szukać
    możliwości zmiany pasa, to stanie i zablokuje tych z tyłu :)

  • 59. Data: 2017-06-19 21:43:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > 3 Znaki pionowe
    > 4 znaki poziome

    Nigdy tak nie było. Poziome są uzupełniające do pionowych. I same
    kreski, szlaczki czy inne serduszka na jezdni nic nie znaczą.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 60. Data: 2017-06-19 21:44:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2017 o 21:41, Przemyslaw P. pisze:
    > Chyba komuś chodziło o to, by włączający się z prawego pasa ustępowali
    pierwszeństwa tym na lewym pasie.

    Raczej nie, bo jak sam zauwazyłeś...