  • 1. Data: 2018-03-11 21:41:42
    Temat: karta graficzna na AGP do windows 7
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jak w temacie,
    przebuszowałem internet i wygląda, że takowa nie istnieje...

    help!

  • 2. Data: 2018-03-11 22:40:19
    Temat: Re: karta graficzna na AGP do windows 7
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 marca 2018 21:41:50 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
    > jak w temacie,
    > przebuszowałem internet i wygląda, że takowa nie istnieje...

    Jak to nie istnieje, jak istnieje...

    https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-R465D2-1GI

  • 3. Data: 2018-03-11 22:45:39
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    http://allegro.pl/karta-graficzna-agp-1gb-asus-ah465
    0-radeon-hd-4650-i7211231519.html

  • 4. Data: 2018-03-11 22:46:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2018 14:40:19 -0700 (PDT), TurboPascal napisał(a):

    > Jak to nie istnieje, jak istnieje...
    >
    > https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-R465D2-1GI

    I na czym polega jej "windowsowość siódemkowa"?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-03-11 22:59:17
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 11 marca 2018 22:46:20 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > I na czym polega jej "windowsowość siódemkowa"?

    ASUS HD4650 jest nawet "dziesiątkowy"...

  • 6. Data: 2018-03-12 20:27:35
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > http://allegro.pl/karta-graficzna-agp-1gb-asus-ah465
    0-radeon-hd-4650-i7211231519.html

    dzięki,

    no to jest problem...

    w kompie z pci-e zjebała się chyba płyta, po prostu wszystko zamiera i
    wisi, żadnych bluscreenów czy coś, po prostu wszystko stoi w miejscu...

    więc pytanie powstaje takie,
    co lepiej wymienić...

    czy płytę główną pod c2d na nową z pci-e

    czy może jednak użyć starszej którą mam pod ręką ale pod P4 2,4GHz
    ale z portem AGP?

    pozdro Panowie!

  • 7. Data: 2018-03-12 21:33:01
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 12 marca 2018 20:27:43 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:

    > czy może jednak użyć starszej którą mam pod ręką ale pod P4 2,4GHz ale z portem
    AGP?

    ...żeby coś doradzić, musiałbym wiedzieć, jak dokładnie ta płyta główna się nazywa i
    ile pamięci RAM
    jest w niej w tej chwili zainstalowane. P4 2.4GHz należałoby zastąpić czymś dużo
    bardziej wydajnym...

  • 8. Data: 2018-03-14 03:14:41
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > I na czym polega jej "windowsowość siódemkowa"?

    https://www.solvusoft.com/pl/update/sterowniki/karta
    -graficzna/gigabyte/hd-4650/radeon/gv-r465d2-1gi/

    Zrozumienie tego leży w Twoich możliwościach?

    BZPZDR

  • 9. Data: 2018-03-21 16:12:39
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    Użytkownik "TurboPascal" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu 12 marca 2018 20:27:43 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:

    > więc pytanie powstaje takie,
    > co lepiej wymienić...

    Najlepiej cały komputer (razem z zasilaczem) :)

  • 10. Data: 2018-03-21 22:00:08
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <5ab27704$0$994$65785112@news.neostrada.pl>, l...@w...pl
    says...

    > Użytkownik "TurboPascal" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Najlepiej cały komputer (razem z zasilaczem) :)

    Ja cały czas używam komputera (w altance letniej daleko od domu) na DDR1
    i AGP Palit Daytona Nvidia 7600 GT z Win 7. Świetnie tez chodzi z
    pięknym Linuxem Deepin.