  • 11. Data: 2019-10-18 19:07:45
    Temat: Re: Myszki optyczne
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 października 2019 10:37:00 UTC-5 użytkownik Jacek napisał:

    > A jak już przy myszkach jesteśmy, to poradźcie, jakiś fajny model.
    > Obecnie mam Logitech Anywhere MX i w zasadzie mi odpowiada, ale po 3
    > latach już się "wyklikała" i czasem szwankuje. Może wystarczy wymienić
    > mikrostyk.
    > Jacek

    Wystarczy wymienic mikrostyk. I zadbac o to zeby luty przy sciezkach byly
    niepopekane.

    Po drodze mozna odkurzyc optyke.

    A jak nie chcesz sie babrac to zajrzyj miedzy myszki HP. Poza jakimis logitechami i
    microsoftowymi HP robi naprawde sensowne sprzety.

  • 12. Data: 2019-10-19 09:36:54
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 18.10.2019 o 19:07, s...@g...com pisze:
    [...]
    > A jak nie chcesz sie babrac to zajrzyj miedzy myszki HP. Poza jakimis logitechami i
    microsoftowymi HP robi naprawde sensowne sprzety.

    Obawiam się, że to już czas przeszły :-(

    P.P.

  • 13. Data: 2019-10-19 15:39:09
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Jacek <k...@a...com> wrote:

    > A jak już przy myszkach jesteśmy, to poradźcie, jakiś fajny model.

    Dellowskich używam. W domu mam MS116 (na kablu), jest OK.

  • 14. Data: 2019-10-19 19:25:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-10-18 o 17:36, Jacek pisze:
    > A jak już przy myszkach jesteśmy, to poradźcie, jakiś fajny model.

    Ja preferuję Logietch-a MX518. Jak się pojawią na aukcji to kupuje na zapas.

    Robert

  • 15. Data: 2019-10-19 19:58:36
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Ja preferuję Logietch-a MX518. Jak się pojawią na aukcji to kupuje na
    > zapas.

    Ja mam M500. I jestem zadowolony :-)

    P.P.

  • 16. Data: 2019-10-19 19:59:04
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 19.10.2019 o 19:25, Robert Wańkowski pisze:
    > Ja preferuję Logietch-a MX518. Jak się pojawią na aukcji to kupuje na
    > zapas.

    Mam Logitecha, w komplecie z klawiaturą, na myszy stoi: M170
    Wnerwiająca, bo nie usypia się. Klikałem gdzie się dało, bezsenność
    permanentna!
    A mam jakiegoś no-nejma, dual (BT & via dongiel 2,4GHz), dodatkowe 2
    klawisze. Czuła, powtarzalna, i w przeciwieństwie do tej
    "wielce-markowej" nie zacina się.

    --
    Matematyka to księżniczka: jest piękna
    Fizyka to potęga.

  • 17. Data: 2019-10-19 20:32:01
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 10/19/19 9:39 AM, Queequeg wrote:

    > Dellowskich używam. W domu mam MS116 (na kablu), jest OK.

    Od prawie 10 lat mam najprostszą mychę dellowska na kabelku. Podkładki
    ślizgowe dawno odpadły, po wytłoczeniach na nie już dawno nie nie ma
    śladu, teraz zeszlifowuję plastik ze spodu.
    Mysza cały czas działa w miarę bezproblemowo.

    Jacek.

  • 18. Data: 2019-10-19 21:44:28
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 17.10.2019 o 15:34, Adam pisze: