  • 1. Data: 2011-10-11 12:49:04
    Temat: N-ka o mnie zapomniała...
    Od: "PH" <P...@p...news>

    na TV nie wyświetlają się żadne faktury.
    w strefie abonenta na WWW. Ostatnia faktura jest z lipca. Opłaciłem ją. w
    polu kwota do zapłaty jest 0.i nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt
    że od lipca nic nie płaciłem. czy ktoś jeszcze tak ma?

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-10-11 14:32:25
    Temat: Re: N-ka o mnie zapomniała...
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 11.10.2011 14:49, PH pisze:
> [...]
    > polu kwota do zapłaty jest 0.i nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt
    > że od lipca nic nie płaciłem. czy ktoś jeszcze tak ma?

    i poco się chwalisz? Zapomnij ze masz satkę, przecież jej nie włączasz,
    nie uzywasz....

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-10-11 14:34:01
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    PH wrote:

> [...]
    > Opłaciłem ją. w polu kwota do zapłaty jest 0.i nie było by w
    > tym nic dziwnego gdyby nie fakt że od lipca nic nie płaciłem.

    Odkładaj pieniądze na tel cel, nagle sobie przypomną
    i będą się domagać(do czego mają prawo) jednorazowej
    wpłaty całości.. Albo płać tyle, ile wiesz że się im
    należy, w oparciu o wcześniejsze faktury.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-10-12 07:40:48
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:j71k5a$pn7$1@news.onet.pl...
> [...]

    > wpłaty całości.. Albo płać tyle, ile wiesz że się im
    > należy, w oparciu o wcześniejsze faktury.

    Póki co, w polskim prawie nie ma czegoś takiego jak płatność bez wystawienia
    dokumentu sprzedaży.
    Ja coś podobnego przechodziłem z Plusem. Nie otrzymałem faktury na czas, po
    około miesiącu zadzwoniłem i mówię że faktury nie dostałem. Zaczęli kręcić
    że poczta że to i owo. Krótka piłka, to na nich ciąży odpowiedzialność
    dostarczenia faktury a jeżeli z tego nie chcą się wywiązać to ja zgłaszam
    ten fakt do US. Wystawili duplikat ale w kolejnej fakturze doliczyli sobie
    odsetki za zwłokę. Była mała wojna ale postawiłem na swoim i wywalczyłem
    cofnięcie odsetek. Kwota gówniana ale dla zasady. Brak faktury-brak
    płatności a tłumaczenie że mam pilnować sam kwoty do zapłaty zaglądając na
    stronę internetową lub dzwoniąc do BOA jest głupie jak banany na wierzbie
    gdyż to nie klient odpowiada za naliczenie i wystawienie faktury.

    Marek

  • 5. Data: 2011-10-12 13:19:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-10-12 09:40, 4CX250 pisze:

    > Póki co, w polskim prawie nie ma czegoś takiego jak płatność bez
    > wystawienia dokumentu sprzedaży.

    Póki co, w polskim prawie obowiązują umowy. Dokumenty księgowe i inne
    mają wartość wtórną, albo i żadną.

  • 6. Data: 2011-10-12 14:01:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Póki co, w polskim prawie obowiązują umowy. Dokumenty księgowe i inne mają
    > wartość wtórną, albo i żadną.

    A co na to US?

  • 7. Data: 2011-10-12 15:23:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Póki co, w polskim prawie nie ma czegoś takiego jak płatność bez
    > wystawienia dokumentu sprzedaży.

    I tu się mylisz.
    Podstawą zapłaty jest umowa, a nie faktura.

  • 8. Data: 2011-10-12 15:28:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-12 15:19, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Póki co, w polskim prawie obowiązują umowy. Dokumenty księgowe i inne
    > mają wartość wtórną, albo i żadną.

    Zdziwiłbyś się. Umowa owszem, ale z dokumentami to zdrowo
    przesadziłeś.

  • 9. Data: 2011-10-12 16:00:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-10-12 17:28, Artur Maśląg pisze:

    > Zdziwiłbyś się. Umowa owszem, ale z dokumentami to zdrowo
    > przesadziłeś.

    Przy odpowiedzialności wynikającej z braku płatności? Polemizowałbym.
    Nie wnikam w aspekt podatkowy całej sprawy, szczególnie po stronie
    wierzyciela.

  • 10. Data: 2011-10-12 16:04:08
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Póki co, w polskim prawie nie ma czegoś takiego jak
    > płatność bez wystawienia dokumentu sprzedaży.

    Ale ten dokument jest wtórny wobec faktu dokonania płatności
    :-)