  • 1. Data: 2012-12-19 00:03:54
    Temat: [NTG/OT] Apel do pracowników [MOCNY ZASILACZ]
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Suchar, wiem, ale właśnie znalazłem na zew. HDD (trochę przeze mnie
    kiedyś zmodyfikowaną/poprawioną wersję) i już po jednej szklaneczce
    brandy dodatkowo poprawia humor:

    Drodzy Pracownicy,
    po wielu skargach i wnikliwych obserwacjach, zarząd naszej firmy
    postanowił wprowadzić zakaz używania wulgarnego języka w czasie pracy.
    Od dzisiaj nie wolno używać wewnątrz firmy w procesie wytwarzania,
    przekształcania i przekazywania informacji pomiędzy jednostkami i
    grupami pracowniczymi słów powszechnie uznawanych za obraźliwe bądź
    wulgarne. Drodzy pracownicy, musicie zdawać sobie sprawę z tego, że
    bardzo często macie do czynienia z osobami o wiele wrażliwszymi od
    siebie i używając przesadnie swobodnego języka, możecie kogoś urazić czy
    spowodować u niego nieodwracalne zmiany psychiczne. Ten typ języka nie
    będzie już tolerowany, a kto się nie zastosuje do tego zarządzenia
    poniesie surowe konsekwencje. Aby ułatwić wszystkim 'przejście' na
    akceptowalny dla wrażliwych uszu język, zarząd przygotował podręczną
    listę wyrażeń zamiennych pt.: "LEPIEJ POWIEDZ". Zwroty zostały tak
    opracowane, że sprawna werbalizacja konceptów i informacji będzie
    możliwa bez straty czasu i wysokiej efektywności komunikacji.
    Poniżej publikujemy przygotowaną na podstawie dogłębnych badań
    środowiskowych listę.

    LEPIEJ POWIEDZ: Być może mógłbym dzisiaj zostać po godzinach.
    ZAMIAST: Czyś ty ochujał?! Co ja, kurwa, domu nie mam, czy co?!

    LEPIEJ POWIEDZ: Myślę, że w ten sposób nie uda nam się tego zrobić.
    ZAMIAST: I tak, kurwa, do zajebania! Całe życie z kretynami!

    LEPIEJ POWIEDZ: Może powinieneś jeszcze to sprawdzić...
    ZAMIAST: No i weź tu, kurwa, tłumacz debilowi...

    LEPIEJ POWIEDZ: Nie uczestniczę w realizacji tego projektu.
    ZAMIAST: A chuj mnie to obchodzi!

    LEPIEJ POWIEDZ: Hmm... To bardzo interesujące...
    ZAMIAST: O czym ty, kurwa, pierdolisz?!

    LEPIEJ POWIEDZ: Spróbujemy to jakoś rozplanować...
    ZAMIAST: I, kurwa, dopiero teraz mi o tym mówisz?!

    LEPIEJ POWIEDZ: On nie jest zapoznany ze sprawą...
    ZAMIAST: Jak zwykle był zajęty lizaniem czyjejś dupy!

    LEPIEJ POWIEDZ: Przepraszam Pana...
    ZAMIAST: I chuj ci w dupę...

    LEPIEJ POWIEDZ: Jestem w tej chwili zawalony robotą...
    ZAMIAST: I co, kurwa, mam jeszcze zrobić?! Mam płacone za godzinę!

    LEPIEJ POWIEDZ: Lubię wyzwania...
    ZAMIAST: Poszukaj sobie kogoś głupszego od siebie do czarnej roboty...

    LEPIEJ POWIEDZ: Nie za bardzo mogę ci w tej chwili pomóc.
    ZAMIAST: Pojebało cię?! Frajera szukasz?!

    LEPIEJ POWIEDZ: Ona jest agresywną i przebojową osobą.
    ZAMIAST: To suka jakich mało!

    LEPIEJ POWIEDZ: Mógłbyś jeszcze popracować nad robieniem tego.
    ZAMIAST: Przecież ty, kurwa, nie masz zielonego pojęcia jak to się robi!

    LEPIEJ POWIEDZ: To jest dla mnie kłopotliwe...
    ZAMIAST: Chyba cię, kurwa, pojebało!

    Z góry dziękujemy za zastosowanie się do niniejszego zarządzenia i
    życzymy miłej atmosfery w komunikowaniu się ze współpracownikami, mając
    jednocześnie nadzieję, że nasz drobny wkład w postaci przygotowanej
    listy przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy i usprawnienia
    komunikacji.

    Z poważaniem,
    Departament Kadr

    --