  • 1. Data: 2012-12-19 08:49:19
    Temat: ibm lenovo t61 nie ładuje baterii
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Witam

    Bateria whitenergy 5500 mAh. Nie znam niestety oznaczenia.

    Dostałem ten komputer z naładowaną baterią, podziałał jakiś czas i padł.
    Dodatkowo
    problem był z urwaną wtyczką w zasilaczu. Wtyczkę naprawiłem i laptop działa
    ale
    bateria się nie ładuje. Oczywiście wykrywa ją prawidłowo (można zobaczyć pod
    windowsem) tylko miga dioda ładowania (co niby świadczy o problemie z
    baterią) i jest
    cały czas ładowanie: 0%

    Czytałem już o problemach z kablem (nie podłączony dodatkowy przewód) ale w
    tym
    modelu chyba tego przewodu jeszcze nie było i środkowy pin wtyczki raczej do
    niczego
    podpięty nie był.

    Podobno padały też bezpieczniki w baterii. Większość opisów dotyczy jednak
    oryginalnej
    baterii a ta to jakiś zamiennik i nie wiem jak się zabrać za jej otwieranie.
    Raczej się nie da
    bo jest sklejona.

    Jakieś pomysły ? Bateria jest mi potrzebna tylko po to żeby komputer się nie
    wyłączył przy
    3 sekundowym zaniku napięcia w sieci. Ta trzymała dużo dłużej i bardzo mi
    zależy na jej
    przywróceniu do życia.

  • 2. Data: 2012-12-19 09:01:39
    Temat: Re: ibm lenovo t61 nie ładuje baterii
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    chochlik_drukarski nabazgrał(a):

> [...]
    > Bateria whitenergy 5500 mAh. Nie znam niestety oznaczenia.
    > baterii a ta to jakiś zamiennik i nie wiem jak się zabrać za jej

    Wyreklamować ?

  • 3. Data: 2012-12-19 09:06:38
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-19 09:01, Chris pisze: