  • 11. Data: 2020-03-27 14:59:28
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    SPIE....AJ CH_JU!!!

    -----
    "Janusz" wrote in message news:r5koil$rca$2$Janusz@news.chmurka.net...

  • 12. Data: 2020-03-27 14:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > A te pajace które będą się pluły że nie ta grupa moga od razu
    > spierdalać na drzewo.

    Tej, suweren, uspokoj sie ;-D
    Bo bedzie cie trzeba odesłać z reklamacjami dotyczacymi wychowania...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 13. Data: 2020-03-27 15:00:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 14:45, J.F. pisze:
> [...]
    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > Na razie to chyba za wczesnie, aby powod byl inny.
    > Wyszedl ze szpitala po tescie i samochod go przejechal ?
    >
    > A moze to wlasnie oni falszuja - kazdy powod jest dobry, byle covid nie
    > wpisac.
    > Serce, płuca ...
    Dokładnie, podobnie Japończycy fałszowali żeby sie olimpiada odbyła, a
    jak sprawa się rypła to nagły wzrost zachorowań odnotowali.
    Przypadek?
    Nie sądzę.
    Ostatnio podobne wzrosty mają Belgowie, Holendrzy, Anglicy nie mówiąc
    już o USA, to ci wszyscy dla których gospodarka jest na 1 miejscu, teraz
    się będą ścigać z Panią z kosą kto szybszy.

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2020-03-27 15:02:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 13:39, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > +36
    > +49
    > +55
    >
    > tp 3 kolejne dni wiec na lawine to jeszcze za malo :-)
    >
    > *tylko 3 landy maja 190 zgonow (z 253) ale wystarczy jeden dom starcow aby wysunac
    sie na prowadzenie

    > *wiekszosc zmarlych to osoby w mocno podeszlym wieku 70+
    >
    > i aktualne wyniki w NImeczech:
    >
    > grypa: 100 000 zarazonych, ponad 200 zmarlo
    > C-19 55 000 zarazonych, 253 zmarlo
    >
    > smiertelnosc wyzsza ale bez dramatu, jak sie utrzyma na tym poziomie to bedzie OK

    No nie wiem, ale może ostro przybywać
    "Koronawirus w Niemczech. Zmarło 11 podopiecznch domu spokojnej starości
    w Würzburgu. Wszyscy byli zakażeni koronawirusem. Władze nie podjęły
    jednak decyzji o ewakuacji pozostałych ponad 160 pensjonariuszy, z
    których wielu cierpi na Alzheimera. Brakuje personelu, który mógłby się
    nimi zająć, gdyby ewakuowano ich do innych ośrodków i odizolowano."

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2020-03-27 15:08:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 12:48, Cavallino pisze:
    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > Zakłamane statystyki Cię kręcą, czy co?
    Jakie zakłamane? a jeśli kłamia to wszyscy np:
    taka bogata Szwajcaria
    "Koronawirus w Szwajcarii. Liczba zakażonych SARS-CoV-2 wzrosła w
    Szwajcarii o ponad 1,4 tys. osób. Zakażonych koronawirusem w Szwajcarii
    jest już ponad 12 tys. osób. Zmarło łącznie 197 osób. "

    Niemcy 47373 /285
    UK 11658/578

    to kto kłamie, Niemcy, Szwajcarzy czy UK?
    Stać ich na testy robią dużo a proporcje zupełnie inne.

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2020-03-27 15:14:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.03.2020 o 15:02, Janusz pisze:

    > Władze nie podjęły jednak decyzji o ewakuacji pozostałych ponad 160 pensjonariuszy,
    > których wielu cierpi na Alzheimera.
    I tak zapomną.

  • 17. Data: 2020-03-27 15:20:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2020 o 14:45, J.F. pisze:
> [...]
    > Wyszedl ze szpitala po tescie i samochod go przejechal ?
    >
    > A moze to wlasnie oni falszuja - kazdy powod jest dobry, byle covid nie

    Przecież to właśnie u nas z tego typu powodów nie wlicza się takich do
    statystyk.
    A nikt się nie zastanawia, czy gdyby klient nie był zakażony, to nadal
    by zszedł....

  • 18. Data: 2020-03-27 15:24:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2020 o 15:08, Janusz pisze:
    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > Jakie zakłamane?

    Nasze oczywiście.

> [...]
    > Szwajcarii o ponad 1,4 tys. osób.  Zakażonych koronawirusem w Szwajcarii
    > jest już ponad 12 tys. osób. Zmarło łącznie 197 osób. "

    I pewnie nie domyślasz się co było przyczyną?
    HINT: zobacz jakim regionem graniczą.
    HINT2: dla ułatwienia - chodzi o region włoski.

    > Niemcy 47373 /285
    > UK 11658/578
    >
    > to kto kłamie, Niemcy,  Szwajcarzy czy UK?

    Z w/w pewnie nikt.

    > Stać ich na testy robią dużo a proporcje zupełnie inne.

    Już pisałem - Włochy to nieco inny przypadek, tam się żadne proporcje
    nie zgadzają.
    I Szwajcaria właśnie na tym też cierpi.

  • 19. Data: 2020-03-27 15:34:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Prawidłowo to chyba tak:
    > ???????????????2
    Liczebników używają chyba swoich, krzaczkowych.

    Robert

  • 20. Data: 2020-03-27 15:46:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > Jakie zakłamane?

    Takie:
    https://radom.wyborcza.pl/radom/7,48201,25824895,kor
    onawirus-zmarlo-trzech-zakazonych-ale-nie-ma-ich-w-s
    tatystykach.html#s=BoxWyboImg3