  • 21. Data: 2020-03-27 16:28:21
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 14:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > SPIE....AJ CH_JU!!!
    Dziękujemy za przedstawienie się, wiemy z kim mamy do czynienia
    a teraz możesz wracać na drzewo skąd nieopatrznie zlazłeś.

    --
    Janusz

  • 22. Data: 2020-03-27 16:29:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Tej, suweren, uspokoj sie ;-D
    > Bo bedzie cie trzeba odesłać z reklamacjami dotyczacymi wychowania...

    Za stary już na to jestem :) i mam, jak to młodzież mówi "wyjebane" co o
    mnie myślą.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2020-03-27 16:52:37
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-03-27 o 15:34 +0100, Robert Wańkowski napisał:
    > Liczebników używają chyba swoich, krzaczkowych.

    Niby mają własne, ale jednak w wielu miejscach przy swoich krzaczkach
    dają arabskie liczby zamiast swoich. Widocznie jakieś zasady mają w tej
    kwestii... zresztą kto ich tam wie.

    Mateusz

  • 24. Data: 2020-03-27 16:54:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Liczebników używają chyba swoich, krzaczkowych.

    Hm, normalnie nie, cyfry uzywaja arabskie.

    A swoja droga ... przy tej rozbudowanej machinie urzedniczej cesarza
    nie mieli wlasnych cyfr/liczby ?

    J.

  • 25. Data: 2020-03-27 17:05:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 16:54, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Hm, normalnie nie, cyfry uzywaja arabskie.
    >
    > A swoja droga ... przy tej rozbudowanej machinie urzedniczej cesarza nie

    No mieli/mają. Ja napisałem ichnie 19 wyżej. :-)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Chińskie_liczebniki

    Robert

  • 26. Data: 2020-03-27 17:08:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 27-03-2020 o 15:08, Janusz pisze:

    >I pewnie nie domyślasz się co było przyczyną?
    >HINT: zobacz jakim regionem graniczą.
    >HINT2: dla ułatwienia - chodzi o region włoski.

    >Z w/w pewnie nikt.

    >Już pisałem - Włochy to nieco inny przypadek, tam się żadne proporcje
    >nie zgadzają.
    >I Szwajcaria właśnie na tym też cierpi.

    Ale w jakim sensie - nie testuja swoich obywateli wystarczajaco mocno
    ?

    Bo zobacz, ze zakazonych 4x mniej niz w Niemczech, a ofiar tylko 1.5
    mniej.

    Z kolei zakazonych podobnie jak w UK, a tam ofiar 3x wiecej.

    Ze w UK nie testuja, to jestem sklonny uwierzyc.

    Ale ze Szwajacarzy nie ... i to bedac blisko Wloch ?

    A moze faktycznie Niemcy maja jakies podejrzane testy ?

    J.

  • 27. Data: 2020-03-27 17:11:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-03-27 o 13:39, Przemek Jedrzejczak pisze:

    >No nie wiem, ale może ostro przybywać
    >"Koronawirus w Niemczech. Zmarło 11 podopiecznch domu spokojnej
    >starości w Würzburgu. Wszyscy byli zakażeni koronawirusem. Władze nie
    >podjęły jednak decyzji o ewakuacji pozostałych ponad 160
    >pensjonariuszy, z których wielu cierpi na Alzheimera. Brakuje
    >personelu, który mógłby się nimi zająć, gdyby ewakuowano ich do
    >innych ośrodków i odizolowano."

    Albo ... oni juz uodpornieni.

    J.

  • 28. Data: 2020-03-27 17:16:28
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-03-27 o 16:54 +0100, J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Hm, normalnie nie, cyfry uzywaja arabskie.
    >
    > A swoja droga ... przy tej rozbudowanej machinie urzedniczej cesarza

    Chińska wiki, po przetłumaczeniu via google, podaje, dla liczby 1:

    Liczba "1":
    Mała litera: ?
    Duża litera: ?
    Kod kwiatu: ???
    Dziesiętny: 1

    Pisanie liczb z małej lub dużej litery do dla mnie nowość. A z tym
    kwiatem to zupełnie nie wiem ocb.

    Tutaj wyjaśnienie, jeśli komuś *naprawdę* ostro się nudzi podczas
    kwarantanny: https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_numerals

    Wynika z tego, że żółci koledzy mają pierdylion sposobów na pisanie
    liczb, w zależności od tego co liczą, w jakim kontekście, w jakim
    regionie, w jakiej epoce... A czasem mieszają kilka systemów (np. w
    datach). Głowa mała.

    Mateusz

  • 29. Data: 2020-03-27 17:17:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-03-27 o 14:45, J.F. pisze:

    >Dokładnie, podobnie Japończycy fałszowali żeby sie olimpiada odbyła,
    >a jak sprawa się rypła to nagły wzrost zachorowań odnotowali.
    >Przypadek?
    >Nie sądzę.
    >Ostatnio podobne wzrosty mają Belgowie, Holendrzy, Anglicy nie mówiąc
    >już o USA, to ci wszyscy dla których gospodarka jest na 1 miejscu,
    >teraz się będą ścigać z Panią z kosą kto szybszy.

    Tylko ze Belgowie ograniczenia wprowadzili.

    Ale
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/europa/news-po-zamknieciu-restauracji-w-ich-kraju
    -belgowie-jezdza-do-lok,nId,4383062

    No i masz wzrosty.

    J.

  • 30. Data: 2020-03-27 17:57:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Mar 2020 12:36:22 +0100, w <r5kofo$rca$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-niemcy-z-najwie
    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > No Cavallino, tak się plułeś że u nas za mało testów, że za ostre
    > restrykcje, no to popatrz na sąsiadów, testy im mało pomogły, brak
    > profilaktyki i obostrzeń powoduje gwałtowny przyrost zmarłych.

    Biorąc pod uwagę, że w zasadzie są w epicentrum epidemii w Europie, to nie jest
    źle -- a nawet bardzo dobrze.
    A u nas to przecież śmiech na sali -- facetkę z wirusem zamknęli w domu, a
    testów nie zrobili ani rodzinie, ani współpracownikom (duża firma).
    Jak się pochorują, to mają się zgłosić.

    Ty lepiej szukaj mnożnika dla naszych wyników.