  • Data: 2019-06-15 13:00:56
    Temat: Na które SSD jest 5 lat gwarancji?
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem Samsung EVO 860 Sata 500 GB i potrzebuję jeszcze drugi (może być mniejszy
    320-360 GB, ale takich raczej nie ma), ale do tego
    EVO 860 zniechęca mnie hałas wydobywający się w rytm intensywnej pracy - SSD kupuję,
    żeby było cicho (w nocy), bo szybkość HDD WD
    Black jest dla mnie wystarczająca.
    PYTANIE:
    Które jeszcze firmy i modele oferują 5-letnią gwarancję na SSD?
    Cena powinna być nie wyższa niż EVO 860, czyli do 340 zł/szt. (co wyklucza cenowo
    m.in. EVO 850 Pro).