  • Data: 2019-06-17 19:33:16
    Temat: Re: Na które SSD jest 5 lat gwarancji?
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    No widzisz, dzwoniłem do Samsung Polska i spychają realizację gwarancji na
    sprzedawcę.
    Przynajmniej dezinformator z którym rozmawiałem, upierał się, że jak nie masz dowodu
    zakupu to nie ma gwarancji, może inny by mówił
    co innego, próbowałem wyjaśnić sprawę braku dowodu zakupu i liczenie 5 lat od daty
    produkcji w takim przypadku, dezinformator
    pierwsze o tym słyszał (ale specjalizował się w telefonach jak sam mówił, a była
    sobota).
    Na SSD Samsunga ani na pudełku nie ma podanej daty produkcji, za poradami z sieci
    próbowałem dojść do tej daty telefonicznie po
    numerze seryjnym (dezinformatorowi S/N "nie wchodził", być może towar z innego rejonu
    geograficznego).

    Ciekaw jestem, czy i kto przechodził RMA w Samsungu lub Crucialu, bo np.w WD to wielu
    z nas przechodziło, z pozytywnym skutkiem.
    Samsung bez mrugnięcia okiem naprawiał mi gwarancyjnie kilka smart tv (wymiany płyt
    głównych), więc mam jakieś zaufanie przynajmniej
    do działu TV.

    -----