  • 21. Data: 2014-01-06 17:37:42
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-06 17:29, KS pisze:

    > W Chinach jest kula w łeb za jazdę po pijaku i spowodowanie wypadku ze
    > skutkiem śmiertelnym.

    Żeś se znalazł wzór do naśladowania.

  • 22. Data: 2014-01-06 17:39:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 16:27:31 +0100, Megrims napisał(a):
    > Kiedyś ktoś policzył, że wychowanie i wykształcenie obywatela
    > w Polsce od poczatku do momentu podjęcia pracy to średnio kwota
    > około 500.000 EUR (około dwa miliiony PLN). Jeśli założymy, że

    Chyba sporo przesadzona.

    > z Polski wyjechało w ostatnich latach 2.000.000 ludzi, to Polska
    > jest w plecy 1.000.000.000.000 Euro. A ty się martwisz koszami
    > wypadków drogowych.

    No, ale tez przez ostatnie 10 lat zginelo z 50 tys, a sporo trafilo
    tez na renty.

    J.

  • 23. Data: 2014-01-06 17:50:06
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 16:27:31 UTC+1 użytkownik Megrims napisał:

> [...]
    >
    > w interesie państwa, czyli nas wszystkich jest ograniczenie liczby
    >
    > wypadków bo zwyczajnie trochę więcej pieniędzy będzie każdy miał.
    >

    > A co do ponoszenia przez Państwo kosztów, to przedstaw jakie
    >
    > to koszty.
    >

    > Kiedyś ktoś policzył, że wychowanie i wykształcenie obywatela
    >
    > w Polsce od poczatku do momentu podjęcia pracy to średnio kwota
    >
    > około 500.000 EUR (około dwa miliiony PLN). Jeśli założymy, że
    >
    > z Polski wyjechało w ostatnich latach 2.000.000 ludzi, to Polska
    >
    > jest w plecy 1.000.000.000.000 Euro. A ty się martwisz koszami

    Jak wyjechali do Unii to tam płaca podatki i ich podatków dostajemy kasę. Jak by
    zostali to byli by bezrobotni i trzeba by im płacić jakiś czas zasiłki a potem mieć
    kasę na opiekę społeczna.

  • 24. Data: 2014-01-06 17:52:55
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-06 17:39, J.F. pisze:

    > Chyba sporo przesadzona.

    > No, ale tez przez ostatnie 10 lat zginelo z 50 tys, a sporo trafilo
    > tez na renty.
    >
    > J.

    Oczywiście. Przez ostatnie 15 miesięcy zmarło 8 dzieci we wieku
    2-4 lat, które poznalem podczas pobytu mojego syna na oddziałach
    onkologicznych w Polsce. Dzisiaj na Szpitalej w Poznaniu na OIOM
    mały Aleks jest w stanie krytycznym.

    Mnie chodzi bardziej o to, że wypadki drogowe nie są największą
    przyczyną zgonów ani przyczyną generującą koszty dla budzetu.

    Ale te miliony ludzi, które wyjechały to jest najpoważniejszy problem.
    Ale to raczej na pl.soc.polityka

  • 25. Data: 2014-01-06 17:53:26
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 17:37:42 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:

    > Żeś se znalazł wzór do naśladowania.

    Każdy normalny facet z jajami ma w zakresie obowiązków zajebać pijanego kierowcę co
    mu żonę, dziecko, wnuka zabije. To lepiej jak zrobi to za niego państwo.

  • 26. Data: 2014-01-06 17:53:53
    Od: Megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > może dotknąć w najmniej spodziewanym momencie, bez względu na to jakie
    > byś stosował metody uniknięcia tego.
    > Państwo ma w dupie te wypadki, poszkodowanych i ich rodziny. No, chyba
    > że to smolensk lub kolejowa i to nie wszystkie.
    >
    > W Chinach jest kula w łeb za jazdę po pijaku i spowodowanie wypadku ze
    > skutkiem śmiertelnym.
    > Drastyczne ale nie głupie. Plusem jest to, że już nigdy nikogo nie zabije
    > i nie okaleczy.
    > Bardzo dobry sposób na skuteczne wyrywanie chwastów ze społeczeństwa.

    Gdyby w Polsce było takie prawo jak w Chinach to przynajmniej
    byłby wzrost gospodarczy.

  • 27. Data: 2014-01-06 17:54:58
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabi? dwie osoby w ?odzi
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-06 17:19, Piękny Marian postrach dziewic wrote:

    > Ja pierdolę, rozumiem, że można nie lubić tej marki, ale są pewne
    > granice, po przekroczeniu których taki hejter misją jest po prostu
    > śmieszny.

    zapomniałem zapytać :

    1. czy masz BMW ?

    2. czy jesteś Dresem ?

    3. a może o tym nie wiesz ?

  • 28. Data: 2014-01-06 17:55:37
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-06 17:37, _Michał pisze:

    > ze starszych to francuskie duże lub merc S z nowych to
    > lancia thema ;)
    S nie miałem. Jedynie dwa CL. Mnie się Beemkami dobrze
    jeździ. Lancią nigdy nawet jako pasażer nie jechałem.
    Ale dzięki za wyjaśnienia.

  • 29. Data: 2014-01-06 17:59:07
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-06 17:50, k...@g...com wrote:
    > Jak wyjechali do Unii to tam płaca podatki i ich podatków dostajemy kasę. Jak by
    zostali to byli by bezrobotni i trzeba by im płacić jakiś czas zasiłki a potem mieć
    kasę na opiekę społeczna.

    Nie, nie byliby bezrobotni.
    Im sie zazwyczaj robic nie chce albo kokosy im sie snia za swoje
    "kwalifikacje". Nie zawsze ale czesto tak jest.

    --
    mk4

  • 30. Data: 2014-01-06 18:01:10
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 17:52:55 UTC+1 użytkownik Megrims napisał:

    > Oczywi�cie. Przez ostatnie 15 miesi�cy zmar�o 8 dzieci we wieku
    >
    > 2-4 lat, kt�re poznalem podczas pobytu mojego syna na oddzia�ach
    >
    > onkologicznych w Polsce. Dzisiaj na Szpitalej w Poznaniu na OIOM
    >
    > ma�y Aleks jest w stanie krytycznym.
    >

    > Mnie chodzi bardziej o to, �e wypadki drogowe nie s� najwi�ksz�
    >
    > przyczyn� zgon�w ani przyczyn� generuj�c� koszty dla budzetu.
    >

    > Ale te miliony ludzi, kt�re wyjecha�y to jest najpowa�niejszy problem.
    >
    > Ale to raczej na pl.soc.polityka

    No też racja bo największą ilość zgonów generują umierający ze starości.