  • 11. Data: 2015-07-01 09:52:08
    Temat: Re: Naklejki nie trąb
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Jun 2015 08:57:41 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Po pierwsze - kto i po co cofa w korku?

    Bo to by dać miejsce skręcającym w boczną ulicę zastawioną przez
    korek. Ewentualnie przepuścić pojazd uprzywilejowany. Powodów do
    cofania może być wiele.

    > Po drugie - to, że ktoś ma kamerę i cofa nie oznacza, że widzi,
    albo że
    > robi to świadomie.

    Dlaczego? Wymienione przez Ciebie wyposażenie ma właśnie zwiększać
    świadomość, nie traktujmy ciągle ludzi jak małpy z brzytwami. Więcej
    zaufania.

    > Analogicznie - po co w ogóle używać klaksonu, przecież każdy pieszy
    ma
    > oczy i widzi, każdy kierowca widzi przedpole przed sobą itd.

    Przesadzasz.

    > No i gratuluję naiwnej wiary, że w sytuacji zagrożenia ("coś na mnie
    > jedzie") ktoś będzie się wczytywał w napisy.

    No tak, bo na pewno zaraz "mnie przejdzie, zabije i nie-wiadomo-co".
    Z reguły wpatrują się z przeJęciem dokładnie w mój zderzak, myślisz
    że nie przeczytają jak napis będzie w tym miejscu?
    Co złego jak nawet puknę w zderzak albo mi ktoś puknie? Zderzak służy
    do zderzania, jak sama nazwa sugeruje. Rzecz nabyta.
    Nie rozumiem tej przewrażliwionej nietykalności zderzaka u większości.
    Jak we mnie lekko pukną to nawet nie wychodzę z samochodu,
    ewentualnie jak już było to w korku i ten co puknął z przerażeniem
    ogląda stan zderzaka to wychodzę ale tylko po to by pożartować i
    rozluźnić atmosferę.
    Ale jak ja puknę to jest już dramat, czasami darcie ryja. Nie
    rozumiem tego.

    A nie przepraszam, raz spowodowałem kolizję "bez przemocy".
    Zepchnąłem Żuka na tory tramwajowe, takie z prętami poprzecznymi
    trzymającymi rozłażące się tory. Trochę temu Żukowi podpadało części
    zanim się zatrzymał na tej wstrzasarce. Jak kierowca wysiadł i
    wytarł się z tych pomidorów co wiózł na targ, to tylko kulturalnie
    wymieniliśmy się telefonami (chciałem mu oddać kasę za to co odpadło)
    a nawet pożartowaliśmy trochę. Można? Można.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2015-07-01 13:00:04
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 30 Jun 2015 21:27:22 +0200
    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > I jakoś mam wrażenie, że teraz w przeważającej ilości to właśnie
    > prymitywy mają CB. Zupełnie inaczej, niż na przełomie lat 80/90-tych.

    Akurat wtedy to większość stacji była używana stacjonarnie, a i tak chwilę później
    był najwiekszy burdel w eterze o jakim teraz nikomu się nie śniło i zapewne nie
    przyśni.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 13. Data: 2015-07-02 21:57:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Adam"

    > Bo u nas klakson odczytywany (no i najczęściej używany) jest, jako
    > "kurwa" i "spierdalaj". A w krajach na zachód od Niemiec i na pd. od
    > Austrii (przypadek? nie sondze ;> ) klakson oznacza: jestem, spoko,
    > siema, hej - odwróć się - macham do ciebie, proszę, przepraszam i
    > ogólnie wszystko, co jest związane z jakąkolwiek komunikacją
    > międzyludzką. Niech trąbi - widzi, że jedziesz, a ty widzisz gdzie i
    > wszystko jest w porządku :)
    > ---
    > Prymitywy nie mają CB :-)

    Czasem jeżdżę z kimś z CB.
    I jakoś mam wrażenie, że teraz w przeważającej ilości to właśnie
    prymitywy mają CB. Zupełnie inaczej, niż na przełomie lat 80/90-tych.
    ---
    Weź nie strasz. Ludzie normalnie korzystają a nie snobują się.